Iih det er simpelthen bare ikke iorden at de har så skide travlt at de ikke engang tjekker sådan nogle ting!!! 
Jeg var ude for noget af det samme i min graviditet, jeg var blevet bidt af min kat(skulle hjælpe hende fordi hun sad fast med en klo i en snor i mit gardin)..
Lægen på skadestuen gav mig en recept på et bredspektret antibiotikum, men sagde dog at jeg lige skulle vente et par dage og se om der gik infektion i såret..
Det gjorde der så og jeg ringede lige til min egen læge for at få bekræftet at de symptomer jeg nu havde også var lig med infektion. Men da jeg fortalte ham hvad lægen på skadestuen havde udskrevet til mig, så tjekkede han det og fandt ud af man direkte frarådede gravide i 2. og 3. trimester at tage det og jeg var på det her tidspunkt omkring en 16-17 uger henne - iiih hvor var jeg bare gal og samtidig lettet over at jeg ikke nåede at tage den skide medicin!!
Nogen gange har de skide læger bare aalt for travlt og ja det vidner jo om hvor belastet sundhedssektoren faktisk er, for jeg tror nu ikke de gør det med vilje.. 
Anmeld