havde tiltro til vagtlægen... men det var dumt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Dinsen

Go aften der bag skærmen... 

-Er så sur og gal... og samtid lidt nervøs faktisk.. Var til vagtlægen i weekenden pga vejrtræknings problemer, det viste sig det er kold lungebetændelse, og da det var så slemt jeg knap ku få luft, fik jeg noget medicin, og da vagtlægen var informoeret om min graviditet lagde jeg da mit lid til at han gav noget som jeg måtte tage.... for han ved da hvad han har med at gøre.. (trode jeg)

Blev så ringet op af min egen læge mandag morgen, hvor hun sagde at jeg ikke måtte tage mere af det medicin jeg fik udleveret i weekenden da der ikke var beviser for det ikke ville skade fosteret  HVAD??? - hvorfor dælen udleveret en læge det så?? Havde læst på indlægs seddlen at det kun måtte tages i samråd med lægen, så det tænkte jeg da ikke mere over... 

Agrhhhhh sku bare li ha lidt luft... Dumme læge... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

PernilleogDennis

Dinsen skriver:

Go aften der bag skærmen... 

-Er så sur og gal... og samtid lidt nervøs faktisk.. Var til vagtlægen i weekenden pga vejrtræknings problemer, det viste sig det er kold lungebetændelse, og da det var så slemt jeg knap ku få luft, fik jeg noget medicin, og da vagtlægen var informoeret om min graviditet lagde jeg da mit lid til at han gav noget som jeg måtte tage.... for han ved da hvad han har med at gøre.. (trode jeg)

Blev så ringet op af min egen læge mandag morgen, hvor hun sagde at jeg ikke måtte tage mere af det medicin jeg fik udleveret i weekenden da der ikke var beviser for det ikke ville skade fosteret  HVAD??? - hvorfor dælen udleveret en læge det så?? Havde læst på indlægs seddlen at det kun måtte tages i samråd med lægen, så det tænkte jeg da ikke mere over... 

Agrhhhhh sku bare li ha lidt luft... Dumme læge... 

eeeej hvor sur en besked at få.. øv øv.. Men det er jo laaangt fra første gang man høre om sådan noget. desværre..  

Men det var godt du ikke nåede at tage det længere tid.  for alt er iorden med bebs..

Anmeld

25. oktober 2011

livhemdrup

ej for dælen da. Hvad f..... er det dog for en lægevagt. Håber du har overskud til at skrive en klage for det der er da bare ikke okay. Håber virkelig ikke der er sket din baby noget. God bedring.

Anmeld

25. oktober 2011

Frejsmor

Iih det er simpelthen bare ikke iorden at de har så skide travlt at de ikke engang tjekker sådan nogle ting!!! 

Jeg var ude for noget af det samme i min graviditet, jeg var blevet bidt af min kat(skulle hjælpe hende fordi hun sad fast med en klo i en snor i mit gardin)..

Lægen på skadestuen gav mig en recept på et bredspektret antibiotikum, men sagde dog at jeg lige skulle vente et par dage og se om der gik infektion i såret..

Det gjorde der så og jeg ringede lige til min egen læge for at få bekræftet at de symptomer jeg nu havde også var lig med infektion. Men da jeg fortalte ham hvad lægen på skadestuen havde udskrevet til mig, så tjekkede han det og fandt ud af man direkte frarådede gravide i 2. og 3. trimester at tage det og jeg var på det her tidspunkt omkring en 16-17 uger henne - iiih hvor var jeg bare gal og samtidig lettet over at jeg ikke nåede at tage den skide medicin!!

Nogen gange har de skide læger bare aalt for travlt og ja det vidner jo om hvor belastet sundhedssektoren faktisk er, for jeg tror nu ikke de gør det med vilje.. 

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Må sige at det delme er for dårligt!

Heldigt at din læge fandt ud af det så hurtigt og ringede til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.