Sunde-kvinder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. februar 2009

Honningblomst

Hvor er I dog henne....får I spist sundt og motioneret??

Jeg har nu i 3uger trænet og kommer afsted hverdag, men sgu ikke fordi jeg synes det er så interessant.
Svømning er jeg også startet til og det er nu skønt...tager begge dele i dag og så en tur ud og danse i aften.

Men kom frem med jer...kører det??

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

Rasmine

Det sgu en ommer, Eva.
Du er jo aldrig på mere.

Jeg er desværre ikke sund, har tværtimod taget nogle kilo på, så nu står den på jeans shopping, er ikke til at holde ud jeg ikke kan klemme mig i mine bukser mere.

Anmeld

6. februar 2009

lonemus

Eva skriver:

Hvor er I dog henne....får I spist sundt og motioneret??

Jeg har nu i 3uger trænet og kommer afsted hverdag, men sgu ikke fordi jeg synes det er så interessant.
Svømning er jeg også startet til og det er nu skønt...tager begge dele i dag og så en tur ud og danse i aften.

Men kom frem med jer...kører det??

Knus..

Jeg har gjort noget rigtig godt
Jeg har netop købt en ny cykel med cykeltrailer, så nu skal jeg cykle i vuggestue med børnene hver dag. Det betyder minimum 2 timers cykling dagligt, 5 dage om ugen - og der er mange bakker...så det MÅ da kunne ses på vægten og ikke mindst mærkes på kroppen

Glæder mig - jeg får det hele på tirsdag

Mvh
Lone

Anmeld

6. februar 2009

Becks

Jep, her er der røget 11 kg siden 1 januar, men har også ligget syg med stress og haft roskildesyge x2... Jeg startede op på arbejde i onsdags, på deltid, og kan nu allerede mærke jeg får mine daglige cykelture igen - Det er super skønt...
Jeg har en halv time hver vej til arbejde på cykel, og så cykler jeg jo imens jeg er på job Op og ned af trapper...

Er startet til svømning også med en veninde, det er for at styrke min ryg, da jeg kom til skade med den for 2 år siden, og så er det jo samtidig dejlig motion...

Knus

Anmeld

6. februar 2009

Miamaja

jep jep

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.