Min skat kom <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.569 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

mizzblondie

Så har jeg født min lille prins som ikk var så lille igen. Kom til verden på sin terminsdag d.22 okt. Kl 13:47 efter 26 timer kamp efter vandet gik fredag kl 12. Med en fødselsvægt på 4050g og 55 cm lang er han en rigtig guldklump. Vi har det begge godt selvom jeg er godt medtaget fysisk af den lange fødsel. Men med 2 blodtransfusion lysner det på energien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

lycly

mizzblondie skriver:

Så har jeg født min lille prins som ikk var så lille igen. Kom til verden på sin terminsdag d.22 okt. Kl 13:47 efter 26 timer kamp efter vandet gik fredag kl 12. Med en fødselsvægt på 4050g og 55 cm lang er han en rigtig guldklump. Vi har det begge godt selvom jeg er godt medtaget fysisk af den lange fødsel. Men med 2 blodtransfusion lysner det på energien

Tillykke med den lille prins  

Anmeld

25. oktober 2011

maria_wlt

Det er en dejlig kampvægt han var 

KÆMPE stort tillykke med ham...

Anmeld

25. oktober 2011

Aagaard

mizzblondie skriver:

Tillykke med ham! og det lyder da godt nok som noget af en omgang! Håber at i kan få lov at blive relativt længe på hospitalet!

Anmeld

25. oktober 2011

babyMark

kæmpe til lykke med din lille basse

Anmeld

25. oktober 2011

4kløver

Tillykke

Anmeld

25. oktober 2011

mizzblondie

Mange tak alle sammen. Har lov til at være her i en uge så det gør meget at jeg ka kom til krafter før jeg kommer hjem. Men alt kører super godt især med hans søvn og med amning

Anmeld

25. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Stort tillykke ..

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Stort tillykke med den lille prins!

Glæder mig til at se billeder hvis der kommer sådan nogle.

Anmeld

25. oktober 2011

Dansker I Holland

mizzblondie skriver:

Stort tillykke med prinsen Glæder mig til din FB og billeder Glæder mig til at se ham knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.