Veninder omkring Aalborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Hej hej,

Jeg tror lidt jeg vil søge efter nye veninde herinde . Jeg har veninder i forvejen, men de er single uden børn og går kun op i druk og fester.

Jeg har ikk selv barn, men vi prøver. Jeg har desværre PCO også, så det kunne også bare være rart at snakke med nogle der måske kunne relaterer til de problemer jeg har. Syntes det er svært at at snakke med mine nuværende veninder om disse ting da det jo ikk er noget de går op i.

VIl da også gerne bare snakke over msn eller andet med andre fra andre stede end Aalborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

camillakrath

Norman skriver:

Hej hej,

Jeg tror lidt jeg vil søge efter nye veninde herinde . Jeg har veninder i forvejen, men de er single uden børn og går kun op i druk og fester.

Jeg har ikk selv barn, men vi prøver. Jeg har desværre PCO også, så det kunne også bare være rart at snakke med nogle der måske kunne relaterer til de problemer jeg har. Syntes det er svært at at snakke med mine nuværende veninder om disse ting da det jo ikk er noget de går op i.

VIl da også gerne bare snakke over msn eller andet med andre fra andre stede end Aalborg

Jeg bor også i Aalborg sammen med min kæreste på 29.

Vi har sammen Benjamin på 6 måneder

Anmeld

25. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

camillakrath skriver:

Jeg bor også i Aalborg sammen med min kæreste på 29.

Vi har sammen Benjamin på 6 måneder

Hehe jamen dav med dig ..

sender lige en besked til dig så

Anmeld

25. oktober 2011

Misser1989

Hej.. Bor godt nok i Thisted. Ca 90 km. fra aalborg, sammen med min søn på 1½ år. Er 22 år og gift.. Har/havde også PCO Du er velkommen til at skrive

Anmeld

25. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Misser1989 skriver:

Hej.. Bor godt nok i Thisted. Ca 90 km. fra aalborg, sammen med min søn på 1½ år. Er 22 år og gift.. Har/havde også PCO Du er velkommen til at skrive

Hej, jamen så vil jeg da lige sende dig en besked

Anmeld

25. oktober 2011

Mor-til-asta-09

Norman skriver:

Hej hej,

Hejsa.

Jeg bor i tårs ( hjørring ) ca. 50 km fra aalborg.

Er 25 og det er min kæreste også... Vi har en datter på snart 2½ år

Anmeld

25. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Misser1989 skriver:

Har skrevet til dig Det er rart at kan snakke med en der har de samme problemer

Anmeld

20. november 2011

mulle85

hejsa!!

jeg bor ved Tylstrup nu men står snart og skal flytte til Nr sundby sammen med min kæreste og søn!!

Anmeld

20. november 2011

TaAsJu

Det med veninderne kender jeg alt for godt Nå men bor ikke i Aalborg lige pt men vi vender hjem engang inden for det næste 1 1/2 år.. Men er hjemme på ferie ca to gange om året...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.