Bekræftet hos lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

lulini

Så er det bekræftet hos lægen, jeg er gravid! Der er dog fortsat uvished om præcis hvor langt jeg er henne, så jeg bliver indkaldt til en tidlig scanning for at fastsætte termin - selvom jeg er rimelig sikker på at jeg er 3+3 idag... men jeg klager ikke, nej hvor jeg glæder mig til at se den lille sputnik♥ Jeg snakkede også med ham om risikoen for at den lille arver min svigerfars hjertefejl og om det var muligt at blive tjekket ekstra som vi blev med Nicolai, og det synes han lød som en god idé så vi får et brev engang i næste uge og så har jeg fået en tid om 3 uger så han kan tage blodprøver.

Bare lige en kort update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

lulini skriver:

Så er det bekræftet hos lægen, jeg er gravid! Der er dog fortsat uvished om præcis hvor langt jeg er henne, så jeg bliver indkaldt til en tidlig scanning for at fastsætte termin - selvom jeg er rimelig sikker på at jeg er 3+3 idag... men jeg klager ikke, nej hvor jeg glæder mig til at se den lille sputnik♥ Jeg snakkede også med ham om risikoen for at den lille arver min svigerfars hjertefejl og om det var muligt at blive tjekket ekstra som vi blev med Nicolai, og det synes han lød som en god idé så vi får et brev engang i næste uge og så har jeg fået en tid om 3 uger så han kan tage blodprøver.

Bare lige en kort update

Tillykke! Hvor skønt! 

Anmeld

25. oktober 2011

PernilleogDennis

lulini skriver:

Bare lige en kort update

Spændende.. Mange gange tillykke med graviditeten, og hvor er det godt at lægerne gider bruge tid på at holde ekstra opsyn.

Anmeld

25. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

tillykke

Anmeld

25. oktober 2011

lulini

PernilleogDennis skriver:

Spændende.. Mange gange tillykke med graviditeten, og hvor er det godt at lægerne gider bruge tid på at holde ekstra opsyn.

Ja det er bare super dejligt  det giver ligesom en eller anden form for tryghed

Anmeld

25. oktober 2011

PernilleogDennis

lulini skriver:

Ja det er bare super dejligt  det giver ligesom en eller anden form for tryghed

Ja det må det da absolut gøre, så har man ikke alle mulige unødvendige tanker.

Anmeld

25. oktober 2011

lulini

PernilleogDennis skriver:

Ja det må det da absolut gøre, så har man ikke alle mulige unødvendige tanker.

Nej præcis - og nu har jeg bedt om at blive tjekket ekstra for ville hade mig selv hvis ikke jeg havde fordi der ikke var noget med Nicolai og der viste sig at der faktisk var noget den her gang.

Og foresten tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.