Hej hej.
I går var jeg til min første zumbatime. Det var med skeptik og en del nysgerrighed, jeg havde meldt mig til. Heldigvis var det igennem FOA og derved gratis.
Har jo altid sagt, at jeg da aldrig skulle gå til "fucking-zumba", men er blevet klogere nu.
Ville melde mig til, da jeg ved, jeg ikke kommer ud og motionere ret meget, når der er så koldt, blæser og måske glat. Så jeg tænkte: Noget skal jeg jo lave...
Kom så afsted i går. Alle tilmeldte kom. Var vist omkring 20. Positiv og seriøs instruktør. Men lokalet var så lille. Håber lidt, nogle melder fra, så der er mere plads til os andre 
Og jeg erfarede så, at jeg da bare er total motorisk spasser og har virkelig usamarbejdssomme lemmer. Det at skal bevære fødder, hofter og arme på hele een gang - ja det fatter min krop bare intet af. Blev faktisk lettere irriteret over mine manglende evner. Er i forvejen ikke til sådan noget fastlagt en-ugedags-motion. Og nu kunne jeg sgu ikke engang finde ud af "fucking-zumba". Grhhh....
Men jeg formåede at at finde positiviteten frem igen og bare få noget ud af timen.
Fik sved på panden, men det var ikke uoverskueligt hårdt. Havde også fået at vide, at det var total sjovt
Hmm.... Jeg synes altså ikke Det var morsomt. Heller ikke dræbende. Men det var da motion, man skulle koncentrere sig om. Nogle grinede lidt, men direkte skide sjovt, var det altså ikke...
Nu har jeg det sådan, at jeg giver den hele armen. Jeg gør, som instruktøren siger, jeg skal og går op i mit motion. Jeg strækker ud bagefter og venter........... Venter på at mærke, om jeg kan mærke noget dagen efter. Og kan jeg mærke noget dagen efter, er det god hårdt motion!
Og jeg er øm......... I guder jeg er øm! I muskler, jeg anatomisk slet ikke anede, jeg havde... Inde i mit korpus.... Arhmen dog da....
Så jeg tager bestemt til "Fucking-Zumba" på næste mandag igen. Men ny erfaring og håber på en motorisk åbenbaring i de usamarbejdssomme lemmer 
VH Kloster - Der stadig er lidt høj efter Zumba, så jeg cyklede lige 8½ km i dag med min trofaste makker, Blæsten