synes i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

.....

Anonym skriver:

ved nu ikke om jeg får taget mig sammen til at tage ned og købe en test idag..

Så er der også en dag i morgen , hehehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

ønsker nu mest negativ da jeg ved mine svigerforældre vil tvinge mig til abort og det har jeg ikke lyst til hvis den er positiv.. 

men skal nok give en update..

TVINGE dig til abort ligefrem? Det lyder da noget barsk.. Du / i skal da gøre hvad i føler er det rigtige..

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

TVINGE dig til abort ligefrem? Det lyder da noget barsk.. Du / i skal da gøre hvad i føler er det rigtige..

jeps tvinge mig hun sagde hvis du er gravid nu så skal du have en abort i er slet ikke klar til det osv. og det ville ødelægge familien hvis vi fik baby nu  

Anmeld

25. oktober 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

jeps tvinge mig hun sagde hvis du er gravid nu så skal du have en abort i er slet ikke klar til det osv. og det ville ødelægge familien hvis vi fik baby nu  

Ja undskyld, men hvad er hun dog for en kost?? Det skal/kan hun da forhåbentlig ikke bestemme, hvis i gerne vil have barnet?

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja undskyld, men hvad er hun dog for en kost?? Det skal/kan hun da forhåbentlig ikke bestemme, hvis i gerne vil have barnet?

nope for hvis jeg så bliver sterill os vil jeg gå endnu mere ned end hvad jeg ville gøre i forvejen og jeg ville hade hans forældre for altid og nok aldrig se dem igen. fordi de ville have ødelagt mig.. det tror jeg nu ikke min kæreste ville synes er fedt.. men jeg kender mig selv og mine grænser jeg gøre det ikke. en abort er nok for mig og tør sgu ikke tage chancen det kunne komme på tale hvis jeg aldrig før havde taget abort..

Anmeld

25. oktober 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

nope for hvis jeg så bliver sterill os vil jeg gå endnu mere ned end hvad jeg ville gøre i forvejen og jeg ville hade hans forældre for altid og nok aldrig se dem igen. fordi de ville have ødelagt mig.. det tror jeg nu ikke min kæreste ville synes er fedt.. men jeg kender mig selv og mine grænser jeg gøre det ikke. en abort er nok for mig og tør sgu ikke tage chancen det kunne komme på tale hvis jeg aldrig før havde taget abort..

nåhr okay, det var godt.. ingen skal have lov at bestemme over andres liv.

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

nåhr okay, det var godt.. ingen skal have lov at bestemme over andres liv.

nej og de vil virkelig gerne.. os fordi vi bor hos dem lige pt fordi det er svært at få lejlighed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.