'hakket' svinekød ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.509 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Nielsen1991

Goddag de damer

jeg har 3 pakker hakket svine kød, tror det hedder sådan og jeg har brug for råd til hvad jeg kan lave ud af disse 3 pakker som evt kan holde sig til den 31 da det er det sidste kød vi har tilbage til vores store overraskelse.

Ved jeg kan lave krebinetter, og frikadeller. Men er der andet jeg kan lave som er lækkert og mætter ??

vi har til kødet : ris, kartofler, kartoffelmos pulver og vi har hakket tomater og tomat pure, og en masse krydderi så kom med en idé

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

henh01

boller i karry

farsbrød

græske frikadeller

forloven hare

Anmeld

25. oktober 2011

Nielsen1991

henh01 skriver:

boller i karry

farsbrød

græske frikadeller

forloven hare

mmmh lækkert tak for idéerne dem havde jeg slet ikke tænkt på

Anmeld

25. oktober 2011

henh01

Nielsen1991 skriver:

mmmh lækkert tak for idéerne dem havde jeg slet ikke tænkt på

velbekommen.

Vi spiser meget gris herhjemme. Du kan også lave indbagt mørbrad (kræver selvfølgelig at du køber en mørbrad)

Anmeld

25. oktober 2011

Nielsen1991

henh01 skriver:

velbekommen.

Vi spiser meget gris herhjemme. Du kan også lave indbagt mørbrad (kræver selvfølgelig at du køber en mørbrad)

nøj indbagt mørbrad ?? hvordan laver du det hvis i selv laver det ?? det lyder ellers os rigtig lækkert næsten noget som må prøves

Anmeld

25. oktober 2011

henh01

Nielsen1991 skriver:

nøj indbagt mørbrad ?? hvordan laver du det hvis i selv laver det ?? det lyder ellers os rigtig lækkert næsten noget som må prøves

Du laver en fars som til frikadeller - du kan komme feta, hvidløg og andet in hvis du er til det.

Bruner mørbraden, former farsen rundt om og vikler den ind i buddadej og så skal den bare i ovnen i en 40 min tid

Anmeld

25. oktober 2011

Nielsen1991

henh01 skriver:

Du laver en fars som til frikadeller - du kan komme feta, hvidløg og andet in hvis du er til det.

Bruner mørbraden, former farsen rundt om og vikler den ind i buddadej og så skal den bare i ovnen i en 40 min tid

Super tusind tak

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Du kan også bruge det i spaghetti og kødsovs, det gjorde vi den anden dag, det smagte faktisk super lækkert! Og i det skal man jo heller ikke bruge så meget kød.

Anmeld

25. oktober 2011

Nielsen1991

benjamins'mor skriver:

Du kan også bruge det i spaghetti og kødsovs, det gjorde vi den anden dag, det smagte faktisk super lækkert! Og i det skal man jo heller ikke bruge så meget kød.

spændende takker

Anmeld

25. oktober 2011

Chris86

Farserede porrer var lige hvad jeg kunne komme i tanke om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.