Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Goddag de damer jeg har 3 pakker hakket svine kød, tror det hedder sådan og jeg har brug for råd til hvad jeg kan lave ud af disse 3 pakker som evt kan holde sig til den 31 da det er det sidste kød vi har tilbage til vores store overraskelse.Ved jeg kan lave krebinetter, og frikadeller. Men er der andet jeg kan lave som er lækkert og mætter ??vi har til kødet : ris, kartofler, kartoffelmos pulver og vi har hakket tomater og tomat pure, og en masse krydderi så kom med en idé
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
boller i karry
farsbrød
græske frikadeller
forloven hare
henh01 skriver: boller i karry farsbrød græske frikadeller forloven hare
mmmh lækkert tak for idéerne dem havde jeg slet ikke tænkt på
Nielsen1991 skriver: mmmh lækkert tak for idéerne dem havde jeg slet ikke tænkt på
velbekommen.
Vi spiser meget gris herhjemme. Du kan også lave indbagt mørbrad (kræver selvfølgelig at du køber en mørbrad)
henh01 skriver: velbekommen. Vi spiser meget gris herhjemme. Du kan også lave indbagt mørbrad (kræver selvfølgelig at du køber en mørbrad)
nøj indbagt mørbrad ?? hvordan laver du det hvis i selv laver det ?? det lyder ellers os rigtig lækkert næsten noget som må prøves
Nielsen1991 skriver: nøj indbagt mørbrad ?? hvordan laver du det hvis i selv laver det ?? det lyder ellers os rigtig lækkert næsten noget som må prøves
Du laver en fars som til frikadeller - du kan komme feta, hvidløg og andet in hvis du er til det.
Bruner mørbraden, former farsen rundt om og vikler den ind i buddadej og så skal den bare i ovnen i en 40 min tid
henh01 skriver: Du laver en fars som til frikadeller - du kan komme feta, hvidløg og andet in hvis du er til det. Bruner mørbraden, former farsen rundt om og vikler den ind i buddadej og så skal den bare i ovnen i en 40 min tid
Super tusind tak
benjamins'mor skriver: Du kan også bruge det i spaghetti og kødsovs, det gjorde vi den anden dag, det smagte faktisk super lækkert! Og i det skal man jo heller ikke bruge så meget kød.
Du kan også bruge det i spaghetti og kødsovs, det gjorde vi den anden dag, det smagte faktisk super lækkert! Og i det skal man jo heller ikke bruge så meget kød.
spændende takker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128