3D scanning - en lille update (og billeder) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Wimmie

Vi var til 3D-scanning i går, hvilket var rigtig hyggeligt selvom lillepigen bestemt ikke var samarbejdsvillig.

Vi fik den foretaget på Klinik Mageløs i Odense - super sted; har mine varmeste anbefalinger 

Hun lavede først gennemtjek af baby og alt var helt igennem perfekt. Hun vokser præcis som hun skal og vejer nu 2038 gram, og alle de små organer så fine ud 

Så fra at ligge lige under gennemsnittet på vægtkurven til MD-scanningen i uge 20, var hun lige lige præcis vippet over gennemsnittet her hvor jeg var 32+1 Så hun har levet godt derinde de sidste 12 uger. 

Vi fik at vide at hun allerede var ved at være langhåret, og scannigsjordemoderen kunne endda måle nogle af hårene til at være 1,3 cm lange 

Selve 3D-scanningen gik dog lidt mere besværligt. Min moderkage ligger fortil (dog heldigvis højt), og lillepigen lå med hovedet vendt ind imod den. Jeg drak koldt vand og hoppede lidt, men det hjalp ikke meget. 
Heldigvis var der ikke booket andre tider på klinikken før om 1½ time, så vi fik tilbudt at gå en tur på 20 minutter, spise en is, drikke noget mere koldt og så komme tilbage og prøve igen, så det gjorde vi.

Da jeg kom tilbage havde hun vendt hovedet lidt - stadig ikke ideelt men nok til at vi kunne få lidt billeder halvt i profil.

Det var sjovt at se det lille ansigt med den lille nedadvendte mund (præcis som min storesøsters datter har) og de lange øjenvipper. Det vigtigste var dog at hun havde det godt derinde og at vi fik bekræftet at alt var ok 

En hyggelig dag og som sagt kan jeg varmt anbefale klinikken 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

annec

Åh en sød mund

Anmeld

25. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Dejligt at høre at alt gik godt til scanninge. Og vhor fint hun har taget "så meget" på.

Hvor ser hun altså lækker ud.

Anmeld

25. oktober 2011

Wimmie

annec skriver:

Åh en sød mund

Ja, den er så fin. Min veninde kommenterede at den lignede min nieces mund, og det er faktisk rigtigt (selvom det naturligvis er tidligt at sige) :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2011

Wimmie

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejligt at høre at alt gik godt til scanninge. Og vhor fint hun har taget "så meget" på.

Hvor ser hun altså lækker ud.

Ja, hun ender nok med at blive en lille prop, hehe 

Sjovt nok er min mave ikke engang specielt stor - de fleste skyder mig til at være omkring uge 25.

Men ja, en lille lækkerbidsken er hun 

Anmeld

25. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Wimmie skriver:

Ja, hun ender nok med at blive en lille prop, hehe 

Sjovt nok er min mave ikke engang specielt stor - de fleste skyder mig til at være omkring uge 25.

Men ja, en lille lækkerbidsken er hun 

Hehe, muligvis. MEn heller det end en lille "udsultet" en.

Orh det var langt at blive "sat tilbage" af omverdenen. hehe

Anmeld

25. oktober 2011

Wimmie

Frk-Lotusblomst skriver:

Hehe, muligvis. MEn heller det end en lille "udsultet" en.

Orh det var langt at blive "sat tilbage" af omverdenen. hehe

Ja...må lige få taget nogle mavebilleder snart. Maven er skam vokset, men jeg får mange kommentarer om at den ikke er så stor som de fleste uge 32+ maver 

Anmeld

25. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Wimmie skriver:

Ja...må lige få taget nogle mavebilleder snart. Maven er skam vokset, men jeg får mange kommentarer om at den ikke er så stor som de fleste uge 32+ maver 

Ja det er vist ved at være på tide .

Anmeld

25. oktober 2011

annec

Wimmie skriver:

Ja, den er så fin. Min veninde kommenterede at den lignede min nieces mund, og det er faktisk rigtigt (selvom det naturligvis er tidligt at sige) :

Ej ja, det er faktisk rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.