er sååå ked :-((((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

sandramor

heeeeej piger......

ved godt jeg har skrevet et indlæg om det før men øv skal lige ud med det alligevel....
har bare en rigtig øv dag idag.... var så glad da min mave endelig begyndte at vokse bare lidt og lignede en gravid mave........ men ØØVVV nu er den bare blevet flad igen

jeg sys det er utroligt at jeg snart går ind i uge 17 og virkelig er stort set flad..... ikke engang her over middag er maven blevet større.... det gør mig ked af det..... ved godt at hun har det godt derinde og alt det.... ville bare så gerne have at maven snart begynder at vokse.... mærker heller ikke hverken spark, bobler eller andet...... så STADIG i snart 17 uge er det svært at forholde sig til at der ligger en mini baby derinde.......

ØVVVV mave kom nu... eller bare lidt bobler eller spark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Dorthe1986

sandramor skriver:

heeeeej piger......

ved godt jeg har skrevet et indlæg om det før men øv skal lige ud med det alligevel....
har bare en rigtig øv dag idag.... var så glad da min mave endelig begyndte at vokse bare lidt og lignede en gravid mave........ men ØØVVV nu er den bare blevet flad igen

jeg sys det er utroligt at jeg snart går ind i uge 17 og virkelig er stort set flad..... ikke engang her over middag er maven blevet større.... det gør mig ked af det..... ved godt at hun har det godt derinde og alt det.... ville bare så gerne have at maven snart begynder at vokse.... mærker heller ikke hverken spark, bobler eller andet...... så STADIG i snart 17 uge er det svært at forholde sig til at der ligger en mini baby derinde.......

Du skal da lige have en stor !

Anmeld

25. oktober 2011

Eddy

Tålmodighed Hehe havde det på samme måde.. Jeg mærkede først liv i 18+2 og min mave var lige så flad som jeg ved ikke hvad indtil jeg kom i uge 20 ca mener jeg.. Var også ved at blive sindsyg, men skal love for at maven kom

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

På mig kunne man først ane jeg var gravid i uge 20. Og det var også først der jeg mærkede liv.

Anmeld

25. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Kender det med maven. Jeg er i uge 27 og jeg har altså stadig ingen mave  Tænk hvis min mens. ikke udeblev, så havde jeg nok aldrig anet at jeg var gravid!

(Og dog, havde nok undret mig over de underlige spark og hoppen min mave kommer med )

Jeg mærker så heldigvis lille pigen.. Men forstår dig udemærket omkring det med maven. Jeg mærkede først liv i uge 20-21, så mon ikke det kommer

Anmeld

25. oktober 2011

MisMille

Det skal nok komme 

Jeg er 20+4 og det først nu man kan se en lille mave (lidt ligesom at være lidt oppustet) mangler kun 1 kg. så jeg oppe på min normalt vægt igen.. JUBBIII..!

Og husk på de gode sider  du behøver ikke hoppe i graviditetstøj 

Anmeld

25. oktober 2011

sandramor

jaaa tålmodighed er en dyd eller noget ik?

sys egentlig nok jeg ellers har maaaaasser af tålmodighed.... men ikke lige på det punkt kan jeg godt mærke hihi...

men det hjælper da rigtig meget at høre jeg ikke er den eneste der står i den situation

så ja jeg må finde min ellers okay tålmodighed frem og så bare nyde at jeg stadig kan være i alt mit almindelig tøj.....

er jo bare glad for hun har det godt derinde........

Anmeld

25. oktober 2011

Mizz-sommer

sandramor skriver:

heeeeej piger......

hej

åh kender godt det med træls dage...

- alt er bare træls og man græder lidt, men vil ikke vise det til familien ..!

´man kunne ikke se på mig at jeg var gravid før uge 19 også ved jeg sq ikke hvad der sketet med så gik det stært med maven.. og jeg mærket ikke bobler før i uge 21..

men håber snart du kan se og mærke din vidunder inde i maven søde..

her er et kæmpe kram og tanker her fra..

kh mizz-sommer uge 33 plus 1

Anmeld

25. oktober 2011

sandramor

åårrh ja lige præcis..... har fri idag... og da jeg havde fulgt datteren i skole satte jeg mig bare i sofaen og græd......... var bare lige så fortvivlet og sys det hele var noget øv altså....... og nej jeg vil ikke vise noget frem endnu for jaa der er jo ikke særlig meget at vise frem alligevel....... måske en fordel på jobbet fordi de endnu ikke ved noget....... har ikke så travlt med at fortælle det for mit vikariat stopper alligevel sidst i marts..... og har termin i april....

men ja skal vidst egentlig bare give mig selv lov til at have en RIGTIG øv dag idag....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.