Stærke smerter i benene :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Wimmie

Jeg vågnede i morges med ret stærke smerter i begge ben... Jeg blev ikke synderligt nervøs (var jeg for træt til) men efter at have bevæget fødderne i cirkel-bevægelser og haft benene strakt opad lidt, så gik det væk igen og jeg kunne falde i søvn.

Jeg har ikke smerter lige nu men generel ømhed fra hofterne og nedefter - som om jeg har gået en meget lang tur.

Nogen der har prøvet det samme? 

Kan det være væske? Jeg har ikke døjet med væskeophobning, så jeg frygter lidt at det kan være det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

AnneBJ

Wimmie skriver:

Jeg vågnede i morges med ret stærke smerter i begge ben... Jeg blev ikke synderligt nervøs (var jeg for træt til) men efter at have bevæget fødderne i cirkel-bevægelser og haft benene strakt opad lidt, så gik det væk igen og jeg kunne falde i søvn.

Jeg har ikke smerter lige nu men generel ømhed fra hofterne og nedefter - som om jeg har gået en meget lang tur.

Kan det være væske? Jeg har ikke døjet med væskeophobning, så jeg frygter lidt at det kan være det 

Det kan simpelthen også være baby der trykker så meget i dit bækken efterhånden at det tryk presser videre ned i benene. Jeg havde det i hvert fald også ofte sådan de sidste uger!

Og ja, ellers kan det jo godt være væske, ned og ligge og op med benene så ofte som muligt.. Hvis du er bekymret så husk at få fat i JDM eller læge!

Anmeld

26. oktober 2011

Wimmie

AnneBJ skriver:

Det kan simpelthen også være baby der trykker så meget i dit bækken efterhånden at det tryk presser videre ned i benene. Jeg havde det i hvert fald også ofte sådan de sidste uger!

Og ja, ellers kan det jo godt være væske, ned og ligge og op med benene så ofte som muligt.. Hvis du er bekymret så husk at få fat i JDM eller læge!

Ja, jeg skal til lægebesøg i morgen; så må jeg lige høre hende ad. Jeg har haft lidt ømhed siden med ingen stærke smerter og umiddelbart ingen tegn på væskeophobning.

Håber bare det var lidt pres fra baby

Anmeld

27. oktober 2011

Moms

Wimmie skriver:

Måske har du haft krampe, mens du sov?

Moms

Anmeld

27. oktober 2011

Wimmie

Moms skriver:

Måske har du haft krampe, mens du sov?

Moms

Jeg ved det ikke helt... Jeg får ret ofte kramper og det plejer jeg i hvert fald og vågne ved, og det er næsten kun i højre ben.

Jeg snakkede dog med lægen i dag, og hun mener at det godt kan tyde på begyndende væskeophobning, da jeg også har taget 2 kg. på siden tirsdag

Så jeg må lige tage en slapper og så må vi se...har heldigvis kun 4 arbejdsdage tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.