Hvorfor er jeg så nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

AnnaK89

Hej søde piger 

Idag har jeg det virkelig skrækkeligt - lavede jo ikke hulens lang tråd igår om lavt HcG (173 var tallet i uge 4+0 eller 4+2), som jeg egentlig til sidste fandt ud af at, det ikke behøver at være dårligt og at det faktisk lå indenfor det normale.

Jeg fik taget en blodprøve igår og jeg får først svar i morgen, men hvor har jeg bare bange anelser, om at det slet ikke er steget som det skal  

Jeg ønsker virkelig det her barn - og vi er bare så klar. Er så bange for at det går galt.

Har stadig symptomer og har ingen tegn på at begynde at bløde og har ikke mega ondt (lidt mens. smerter, men det er jo normalt), så jeg får slet ikke hvorfor jeg reagere så voldsomt 

Dumme lange ventetid! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

MissTas

AnnaKJ skriver:

Hej søde piger 

Idag har jeg det virkelig skrækkeligt - lavede jo ikke hulens lang tråd igår om lavt HcG (173 var tallet i uge 4+0 eller 4+2), som jeg egentlig til sidste fandt ud af at, det ikke behøver at være dårligt og at det faktisk lå indenfor det normale.

Jeg fik taget en blodprøve igår og jeg får først svar i morgen, men hvor har jeg bare bange anelser, om at det slet ikke er steget som det skal  

Jeg ønsker virkelig det her barn - og vi er bare så klar. Er så bange for at det går galt.

Har stadig symptomer og har ingen tegn på at begynde at bløde og har ikke mega ondt (lidt mens. smerter, men det er jo normalt), så jeg får slet ikke hvorfor jeg reagere så voldsomt 

Dumme lange ventetid! 

Forstår udemærket din nervøsitet.. men så længe du har symptomer og ikke har nogen form for tegn til blødning, så kan man jo kun gå ud fra at alt er som det skal være og selvfølgelig har den lille spire i maven det godt

Kan forresten se du skal føde i Hjørring, skal jeg OS Bor i i Hjørring ? knus

Anmeld

25. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Stort kram til dig ..

Jeg er sikker på den lille spire har det godt der inde ..

Anmeld

25. oktober 2011

AnnaK89

MissTas skriver:

Forstår udemærket din nervøsitet.. men så længe du har symptomer og ikke har nogen form for tegn til blødning, så kan man jo kun gå ud fra at alt er som det skal være og selvfølgelig har den lille spire i maven det godt

Kan forresten se du skal føde i Hjørring, skal jeg OS Bor i i Hjørring ? knus

Ja - jeg håber du har ret og at spiren er der

Vi flytter til Hjørring i weekenden Kunne lige se at du læser til sygeplejerske - er det i hjørring og hvilket modul?

Anmeld

25. oktober 2011

AnnaK89

Pernille08 skriver:

Stort kram til dig ..

Jeg er sikker på den lille spire har det godt der inde ..

Tak - håber du har ret

Anmeld

25. oktober 2011

MissTas

AnnaKJ skriver:

Ja - jeg håber du har ret og at spiren er der

Vi flytter til Hjørring i weekenden Kunne lige se at du læser til sygeplejerske - er det i hjørring og hvilket modul?

Er sikker på at spiren stadig er der

ej hvor lækkert så kunne det da være oplagt måske at ses en dag

Ja, jeg læser til sygeplejerske.. er halvvejs, men er sygemeldt, så starter først op igen når jeg er færdig med barsel til februar 2013. hva med dig, hvor langt er du ?

Anmeld

25. oktober 2011

AnnaK89

MissTas skriver:

Er sikker på at spiren stadig er der

ej hvor lækkert så kunne det da være oplagt måske at ses en dag

Ja, jeg læser til sygeplejerske.. er halvvejs, men er sygemeldt, så starter først op igen når jeg er færdig med barsel til februar 2013. hva med dig, hvor langt er du ?

Ja det bliver virkelig lækkert Det kunne helt sikkert godt blive en mulighed

Okay - så langt er jeg slet ikke, kun modul 1  

Vi har eksamen på næste torsdag

Anmeld

25. oktober 2011

MissTas

AnnaKJ skriver:

Ja det bliver virkelig lækkert Det kunne helt sikkert godt blive en mulighed

Okay - så langt er jeg slet ikke, kun modul 1  

Vi har eksamen på næste torsdag

kunne da være hyggeligt

jamen man skal jo også starte et sted, mn sig endelig til hvis du mangler bøger.. har bøger til stort set alle moduler som jeg sælger til halv pris

pøj pøj med eksamen, den skal du nu nok klare modul 1 er ikke så slem ..

Anmeld

25. oktober 2011

AnnaK89

MissTas skriver:

kunne da være hyggeligt

jamen man skal jo også starte et sted, mn sig endelig til hvis du mangler bøger.. har bøger til stort set alle moduler som jeg sælger til halv pris

pøj pøj med eksamen, den skal du nu nok klare modul 1 er ikke så slem ..

Tak det er sødt af dig

Uh jeg synes slet ikke jeg er klar endnu, men det er nok måske bare nerver og så alt det her baby-halløj oveni

Men de fleste siger godt nok, at den er forholdsvis let at komme over

Anmeld

25. oktober 2011

lycly

Kan godt forstå du er nervøs, det er aldrig rart at gå og vente på den slags. Sender dig en maaasse positive tanker og  for at alt er i den skønneste orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.