Nu melder jeg mig også her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

MariaJ

Jeg har ventet længe med at springe ud på baby.dk, da jeg ikke er sikker på hvem jeg kender, der læser med herinde, men nu skal det være.

Jeg er gravid med barn nummer to med termin 3. maj. Vi har i forvejen Johanna fra 30.04.10.

Jeg bor i Norge, og vi har ikke NF-scanning her, så har ikke set bebs endnu, men håber jo at alt går godt. Maven vokser i hvert fald og kvalmen er næsten væk. Har fået tid til MD-scanning i går til 30. november.

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

NNL

Stort tillykke med graviditeten og velkommen til 

Anmeld

25. oktober 2011

MariaJ

NNL skriver:

Stort tillykke med graviditeten og velkommen til 

Taak

Anmeld

25. oktober 2011

baby84

MariaJ skriver:

Jeg har ventet længe med at springe ud på baby.dk, da jeg ikke er sikker på hvem jeg kender, der læser med herinde, men nu skal det være.

Jeg er gravid med barn nummer to med termin 3. maj. Vi har i forvejen Johanna fra 30.04.10.

Jeg bor i Norge, og vi har ikke NF-scanning her, så har ikke set bebs endnu, men håber jo at alt går godt. Maven vokser i hvert fald og kvalmen er næsten væk. Har fået tid til MD-scanning i går til 30. november.

Maria

Tillykke og velkommen til Hold da op det er længe du skal vente..puha den tror jeg ikke jeg havde klaret..Måske det er anderledes med nr to hvor man måske kan se det lidt tydeligere på maven.

Glæder mig til at følge med

Anmeld

25. oktober 2011

MariaJ

baby84 skriver:

Tillykke og velkommen til Hold da op det er længe du skal vente..puha den tror jeg ikke jeg havde klaret..Måske det er anderledes med nr to hvor man måske kan se det lidt tydeligere på maven.

Glæder mig til at følge med

Tak, og ja, det ER længe at vente. Det er dog helt sikkert lidt nemmere, nu hvor det er anden gang, og man kender det hele lidt fra før. På en mærkelig bagvendt måde hjalp det også lidt at jeg havde verdens værste kvalme denne gang. På den måde var jeg i hvert fald sikker på at et eller andet ikke var helt som før. Det gør nu ikke noget at kvalmen er gået over igen .

Hvornår har du termin? Er det første barn?

Anmeld

25. oktober 2011

viben

Velkommen til og tillykke med spiren

Anmeld

25. oktober 2011

Nina Amelia

Stort tillykke!  Og det er jo bare skønt at de kommer til at ligge så tæt! Så håber vi at tiden går stærkt så du kan komme til MD

Anmeld

25. oktober 2011

MariaJ

Nina Amelia skriver:

Stort tillykke!  Og det er jo bare skønt at de kommer til at ligge så tæt! Så håber vi at tiden går stærkt så du kan komme til MD

Tak. Ja, nu håber vi bare at lille ny ikke vælger at komme lige på storesøsters fødselsdag. Men sidst gik jeg ti dage over tiden, så regner ikke med et aprilbarn denne gang.

Anmeld

25. oktober 2011

baby84

MariaJ skriver:

Tak, og ja, det ER længe at vente. Det er dog helt sikkert lidt nemmere, nu hvor det er anden gang, og man kender det hele lidt fra før. På en mærkelig bagvendt måde hjalp det også lidt at jeg havde verdens værste kvalme denne gang. På den måde var jeg i hvert fald sikker på at et eller andet ikke var helt som før. Det gør nu ikke noget at kvalmen er gået over igen .

Hvornår har du termin? Er det første barn?

Det kan jeg godt forstå. Ja det er første barn..vi har været i behandling i 1 år men blev pludselig gravide naturligt mod alle odds så skønt.. Har termin den 9 maj..så vi glæder os helt vildt

Anmeld

25. oktober 2011

MariaJ

baby84 skriver:

Det kan jeg godt forstå. Ja det er første barn..vi har været i behandling i 1 år men blev pludselig gravide naturligt mod alle odds så skønt.. Har termin den 9 maj..så vi glæder os helt vildt

Nej, hvor fantastisk. Det er jo virkelig en solstrålehistorie. Det bliver spændende at følge med dig og de andre herinde. Jeg har smuglæst lidt, men man får jo et andet forhold til folk, når man deltager i snakken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.