GitteC78 skriver:
Det er ikke altid nemt at beslutte sig om man skal vide kønnet.. Da jeg ventede Daniel, ville jeg ikke vide kønnet, min mand ville og fik mig overtalet til at få det af vide. Jeg har aldrig fortrudt at vi fik det af vide, det er jo skønt at vide hvad man skal have
.
Jeg er gravid og den 14 okt var vi til MD, og var enige om at vi ville vide kønnet... Men men men... den lille ville ikke vise hvad der gemmer sig mellem benene. Det er så trist især når man så gerne vil vide kønnet. Nu er vi dog blevet enige om at vente, jeg synes det er lidt hårdt ikke at vide kønnet, især mht tøj osv. Men det bliver da også lidt sjovt til marts hvor JM siger og det blev så en sød lille .......
Hej tak for svaret
Nej det er det bestemt ikke, og heller ikke at blive enig. Min mand vil gerne vente... Men han skal altså ikke bestemme altid
Vi viste ikke hvad vi skulle have da vi ventede vores datter, det bestemte han nemlig, og det var faktisk ok den gang.
Denne gang bestemte jeg at vi skulle vide det, og ja vi stod i samme situation som jer. Banditten skjulte det godt og grundig. Vi har også været enig om at vente. Vi ville ikke bruge penge på en skanning, vi er begge på SU og har andre ting der er mere vigtige at bruge penge på... Men nu får vi jo denne ekstra skanning, og så kunne man jo godt....
Det var faktisk helt vildt stort da vi fik at vide at det var en pige der havde gemt sig der inde i 41 uger og 5 dage
Og jeg forstår godt det er hårdt i forhold til planlægning og indkøb, det er jo lige netop det jeg selv synes er svært
Jeg glæder mig til at høre, hvem der kommer
Mange hilsner
Henriette
Anmeld