Jeg er bare så fjollet:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Henriette Aaby

Da vi var til skanning i uge 20, ville vi gerne vide hvilket køn vi venter... Det synes den lille ikke at vi skulle vide

Her den anden dag sagde lige til min mand, at jeg ønskede en kønsskanning i fødselsdagsgave, så jeg viste om, jeg stadig kunne bruge det pigetøj vi har eller om vi skal have noget nyt....

I går var jeg til sidste lægebesøg, hvor jeg får at vide at jeg skal have en vægtskanning. Og det ville jo være en mulighed for at finde ud af kønnet.

Og så er jeg lige pludselig ikke sikker på at jeg vil vide det alligevel.

Ejmen hvor fjollet må man være????

Henriette som bare ikke kan vente ret meget længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

MoarViborg

Hi hi.. det er lidt sjovt! Jeg havde det på samme måde i min første graviditet - først VILLE jeg vide det, men min kæreste var ikke helt sikker på at han ville! Så ændrede han mening lige før skanningen.. og så var jeg pludselig i tvivl

Men min nysgerrighed sejrede i sidste ende, og vi fik at vide at det var en lille pige

Anmeld

25. oktober 2011

GitteC78

Det er ikke altid nemt at beslutte sig om man skal vide kønnet.. Da jeg ventede Daniel, ville jeg ikke vide kønnet, min mand ville og fik mig overtalet til at få det af vide. Jeg har aldrig fortrudt at vi fik det af vide, det er jo skønt at vide hvad man skal have .

Jeg er gravid og den 14 okt var vi til MD, og var enige om at vi ville vide kønnet... Men men men... den lille ville ikke vise hvad der gemmer sig mellem benene. Det er så trist især når man så gerne vil vide kønnet. Nu er vi dog blevet enige om at vente, jeg synes det er lidt hårdt ikke at vide kønnet, især mht tøj osv. Men det bliver da også lidt sjovt til marts hvor JM siger og det blev så en sød lille .......  

Anmeld

25. oktober 2011

Henriette Aaby

Hi hi.. det er lidt sjovt! Jeg havde det på samme måde i min første graviditet - først VILLE jeg vide det, men min kæreste var ikke helt sikker på at han ville! Så ændrede han mening lige før skanningen.. og så var jeg pludselig i tvivl

Men min nysgerrighed sejrede i sidste ende, og vi fik at vide at det var en lille pige

Tak for dit svar

Ja gad vide om det er en kvinde ting??

Vi valgte, nok mest min mand, at vi ikke skulle vide det, da vi ventede vores datter. Og det var faktisk helt ok.

Denne gang havde vi, mest mig, bestemt vi ville vide det.... Og så skjulte babyen det bare.

Men det har det været svært, da vi jo har en pige på knap 3, det går mega meget op i at hun skal være storesøster. Og tja hun skal have en "bror/søster" som hun siger 

Jeg synes jo også, det er at ødelægge spændingen lidt, så kort tid inden den kommer. Jeg er i uge 33, så det er jo snart.

Jeg må se hvordan det går den dag vi skal skannes igen

Anmeld

25. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Henriette Aaby skriver:

Da vi var til skanning i uge 20, ville vi gerne vide hvilket køn vi venter... Det synes den lille ikke at vi skulle vide

Her den anden dag sagde lige til min mand, at jeg ønskede en kønsskanning i fødselsdagsgave, så jeg viste om, jeg stadig kunne bruge det pigetøj vi har eller om vi skal have noget nyt....

I går var jeg til sidste lægebesøg, hvor jeg får at vide at jeg skal have en vægtskanning. Og det ville jo være en mulighed for at finde ud af kønnet.

Og så er jeg lige pludselig ikke sikker på at jeg vil vide det alligevel.

Ejmen hvor fjollet må man være????

Henriette som bare ikke kan vente ret meget længere

Det var ligesom mig da vi ventede Mille  Den ene dag ville jeg gerne vide det, og den næste ville jeg ikk  Den dag jeg skulle scannes, der ville jeg ikk vide det, men hun ville heller ikk vise det  Men så skiftede jeg mening da jordemoderen spurgte om vi ville komme ugen efter for at finde ud a hva baby gemte på  Så sagde jeg ja! Men havde nu heller ikk regnet med andet end en pige Det er det familien er kendt for

Anmeld

25. oktober 2011

Henriette Aaby

GitteC78 skriver:

Det er ikke altid nemt at beslutte sig om man skal vide kønnet.. Da jeg ventede Daniel, ville jeg ikke vide kønnet, min mand ville og fik mig overtalet til at få det af vide. Jeg har aldrig fortrudt at vi fik det af vide, det er jo skønt at vide hvad man skal have .

Jeg er gravid og den 14 okt var vi til MD, og var enige om at vi ville vide kønnet... Men men men... den lille ville ikke vise hvad der gemmer sig mellem benene. Det er så trist især når man så gerne vil vide kønnet. Nu er vi dog blevet enige om at vente, jeg synes det er lidt hårdt ikke at vide kønnet, især mht tøj osv. Men det bliver da også lidt sjovt til marts hvor JM siger og det blev så en sød lille .......  

Hej tak for svaret

Nej det er det bestemt ikke, og heller ikke at blive enig. Min mand vil gerne vente... Men han skal altså ikke bestemme altid

Vi viste ikke hvad vi skulle have da vi ventede vores datter, det bestemte han nemlig, og det var faktisk ok den gang.

Denne gang bestemte jeg at vi skulle vide det, og ja vi stod i samme situation som jer. Banditten skjulte det godt og grundig. Vi har også været enig om at vente. Vi ville ikke bruge penge på en skanning, vi er begge på SU og har andre ting der er mere vigtige at bruge penge på... Men nu får vi jo denne ekstra skanning, og så kunne man jo godt....

Det var faktisk helt vildt stort da vi fik at vide at det var en pige der havde gemt sig der inde i 41 uger og 5 dage 

Og jeg forstår godt det er hårdt i forhold til planlægning og indkøb, det er jo lige netop det jeg selv synes er svært

Jeg glæder mig til at høre, hvem der kommer

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

25. oktober 2011

Henriette Aaby

MillesMor111010 skriver:

Det var ligesom mig da vi ventede Mille  Den ene dag ville jeg gerne vide det, og den næste ville jeg ikk  Den dag jeg skulle scannes, der ville jeg ikk vide det, men hun ville heller ikk vise det  Men så skiftede jeg mening da jordemoderen spurgte om vi ville komme ugen efter for at finde ud a hva baby gemte på  Så sagde jeg ja! Men havde nu heller ikk regnet med andet end en pige Det er det familien er kendt for

Hej tak for dit svar

Ejmen det er bare så sjovt... Og også lidt frustrende Jeg synes jo godt jeg bare kunne bestemme mig

Du fortrød så ikke at du fik det af vide alligevel?

Henriette

Anmeld

25. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Henriette Aaby skriver:

Hej tak for dit svar

Ejmen det er bare så sjovt... Og også lidt frustrende Jeg synes jo godt jeg bare kunne bestemme mig

Du fortrød så ikke at du fik det af vide alligevel?

Henriette

Nej det gjorde jeg ikk  

For så kunne jeg lige meddele min moster at hun ikk skulle give min kusines tøj videre (har en kusine på 3, hun var 2 da Mille blev født, og 1½ da vi fik kønnet at vide)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.