Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg skriver stadig angående graviditeten, fordi vi stadig er ret hemmelige

- Jeg er idag 9+2, og begyndte først for en lille uge siden at få kvalme, er det meget normalt? Det er ikke altid om morgenen det er galt, det er ofte til aftensmadstid at det går helt skidt. Jeg føler bare ikke jeg spiser ordenligt, fordi jeg ikke har lyst til alt det almindelige mad :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

maria87

Anonym skriver:

Jeg skriver stadig angående graviditeten, fordi vi stadig er ret hemmelige

- Jeg er idag 9+2, og begyndte først for en lille uge siden at få kvalme, er det meget normalt? Det er ikke altid om morgenen det er galt, det er ofte til aftensmadstid at det går helt skidt. Jeg føler bare ikke jeg spiser ordenligt, fordi jeg ikke har lyst til alt det almindelige mad :/

ja det er meget normalt  jeg havde det sådan i de første 3 måneder... kvalme hver dag (mest om morgen) og kunne ikke få noget aftensmad ned, min kæreste var lidt efter mig da han var nervøs for om baby fik det næring det havde brug for, men jeg kunne sempelthen ikke få noget ned overhoved... 

og tror altså ikke babyer i maven tager skade af det... jeg spiste alt muligt andet i løbet af dagen , meget frugt kiks og sodavandsIS... så tag det helt roligt..  

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Det var godt :-) Ja, min kæreste er nemlig også meget efter mig med om det får næring nok. Og at jeg burde spise det og det og det (; Men det kan han sagtens sige!!!
Jo mere han snakker om mad, jo mere har jeg lyst til at kaste op ;-) hehe

Men jeg håber sådan på at det er muligt at det vil gå hurtigt over igen, når jeg nu først har har fået det så sent For det er virkelig svært at kende sig selv når man normalt elsker mad og har en virkelig go' appetit

Anmeld

25. oktober 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

Det var godt :-) Ja, min kæreste er nemlig også meget efter mig med om det får næring nok. Og at jeg burde spise det og det og det (; Men det kan han sagtens sige!!!
Jo mere han snakker om mad, jo mere har jeg lyst til at kaste op ;-) hehe

Men jeg håber sådan på at det er muligt at det vil gå hurtigt over igen, når jeg nu først har har fået det så sent For det er virkelig svært at kende sig selv når man normalt elsker mad og har en virkelig go' appetit

puuha husker godt den forfærdelige kvalme.. men jeg havde det i ca 14 dage så var det væk igen. men jeg spiste næsten intet i de 14 dage så jeg søgte lidt på nettet ang mad til gravide med kvalme, og det hjalp,, kan huske jeg blev helt vild med små æbler skåret i stykker, og revede gulerødder med appelsin saft og stykker i og is koldt vand med citron saft i..

Tænk ikke over hvad du burde spise, men spis hvad du har lyst til.. jo mere du tænker over at babyen ikke får næring nok jo mere bliver du ked af det og har endnu mindre lyst til mad.. babyen klare sig med garanti.. bare spis ofte, men lidt af gangen.. Og så spis de piller du har til gravide.. Jeg spiste kalk piller, fiskeolie, gravitamin og jern piller..

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Ja, det vil jeg tro det er, jeg fik først kvalme da jeg var i uge 12+ noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.