Kontakt kategori!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Mira0911

Jeg ved godt den har været oppe mange gange!! 

Kan det ikke blive muligt at der kan blive lavet sådan en "kontakt" kategori... 

Vi ved jo alle at mange snakker sammen udenfor baby.dk også... Dem der gør, kan jo evt. måske fortælle hvorfor den en bruger ikke er for stund eller give update på fødsel blandt andet osv... 

Har set det på andre fora'er at de har sådan en "kontakt" kategori, for tit kan andre brugere fortælle hvorfor, den bruger ikke lige er her... Eller andet... 

Jeg synes det ville være en god idé - Tror også den vil blive brugt flittigt, så det ikke ender i Ordet er frit... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Benjamins'mor

25. oktober 2011

Mira0911

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Ja, jeg kan jo egentlig kun give dig ret, eftersom jeg selv lige har spurgt efter en bruger i "ordet er frit"  

Anmeld

25. oktober 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Ja, jeg kan jo egentlig kun give dig ret, eftersom jeg selv lige har spurgt efter en bruger i "ordet er frit"  

Synes det vil være en super god idé... 

Anmeld

26. oktober 2011

Diana...

He he ja der jeg jo nok bare af anden mening jeg synes nok bare at man skal kunne have lov til at holde pause eller andet uden 3000 andre skal vide hvorfor  Men jeg kan jo bare lade være med at benytte mig af den he he. 

Anmeld

26. oktober 2011

Mira0911

Diana... skriver:

He he ja der jeg jo nok bare af anden mening jeg synes nok bare at man skal kunne have lov til at holde pause eller andet uden 3000 andre skal vide hvorfor   Men jeg kan jo bare lade være med at benytte mig af den he he. 

Hehe undre mig ikke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.