Fødsel og hæmorider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Der er ikke lang tid til jeg skal føde og har nogle virkelig ømme hæmorider så tænker på om de kan gøre mere ondt under fødslen? Nogen der har prøvet og føde mens de har haft hæmorider? Skriver anonymt da jeg synes det er pinligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

mika.F

jeg havde en lille hæmoride da jeg skulle føde, den blev altså noooget større, men den var væk efter to ugers tid med en hæmoride kur, og så var det set ikk så slemt som jeg havde frygtet, men under fødslen mærkede jeg intet til den!.. good luck!

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

mika.F skriver:

jeg havde en lille hæmoride da jeg skulle føde, den blev altså noooget større, men den var væk efter to ugers tid med en hæmoride kur, og så var det set ikk så slemt som jeg havde frygtet, men under fødslen mærkede jeg intet til den!.. good luck!

Okey jeg har haft to til tre stykker siden jeg fødte første gang for godt to et halvt år siden men min læge vil ikke give mig noget da han sagde der kunne gå år før de var væk( ingen har set på dem) og så kom jeg til og tænke på hvad der ville ske med dem når jeg fødte og så blev jeg lidt bange for om de vil ødelægge min konsentration om selve fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.