Erfaringer med ABC kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Ems30

Hej piger. Er der nogen der har erfaringer med kombivogn fra ABC? Vi overvejer meget kraftigt at investere i en, men er rigtig meget i tvivl, for synes hele tiden man kune hører om Emmaljunga og Odder... Hvad siger I? Kan en ABC også bruges?

Ser frem til at høre fra Jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Nemesis

Jeg har en ABC rodeo og jeg elsker den! Sara brugte barnevognskassen til hun var et år, selvom den er lille...men hun var lille så det passede.

Vognen kan være i min lille picantos bagagerum og det var faktisk årsagen til den blev købt og så det faktum at den kun vejer 10,4 kg..ialt.

Nu bruger vi klapvognsdelen og den er med på både camping og i byen.

Det er det bedste jeg har købt af udstyr til Sara.

:-) Sisse

Anmeld

24. oktober 2011

Ems30

Ej, hvor er det fedt!! Det er jeg så glad for at høre. For vi står herhejmme med valget mellem at købe en brugt Emmaljunga kombivogn eller en spritny ABC kombivogn. De koster jo mere eller mindre det samme

Mens alle snakker så lykkeligt om Emmaljunga, hører jeg aldrig nogen sige noget om ABC... 

Men tusind tak fordi du delte din erfaring med min. Nu er jeg kommet lidt tættere på min beslutning om en ABC:-)

Anmeld

5. november 2011

Ems30

Er der ingen andre der har erfaring med abc kombivogne? Kunne virkelig godt bruge nogle gode råd...

Anmeld

5. november 2011

dorthemus

Jeg har også en ABC...en Cobra. Er rigtig glad for den

Anmeld

5. november 2011

ano14316

Ems30 skriver:

Hej piger. Er der nogen der har erfaringer med kombivogn fra ABC? Vi overvejer meget kraftigt at investere i en, men er rigtig meget i tvivl, for synes hele tiden man kune hører om Emmaljunga og Odder... Hvad siger I? Kan en ABC også bruges?

Ser frem til at høre fra Jer...

Vi har en ABC design cobra.. og den er vi super glade for.. den er så fiks lige at have med, og super nem at slå op og i.. 

Vi kan have HELE barnevognen inkl. kassen bag i min Chevrolet spark... 
Og selv da jeg var højgravid med bækkenløsning, kunne jeg slå den op og ned, uden at måtte støtte den på jorden.. Den vejer ingenting, men føles alligevel som kvalitet..

Så har den npgen fine finesser, som jeg ikke var klar over inden jeg købte den.. forhjulet låses fra håndtaget, ikke noget med at rode rundt ved hjulet.. der er indsektnet indkygget i forlæderet der har man lige lavet en lomme på indersiden med lynlås hvor man har sat insektnettet.. SUPER SMART!!

Anmeld

5. november 2011

dorthemus

ano14316 skriver:

Vi har en ABC design cobra.. og den er vi super glade for.. den er så fiks lige at have med, og super nem at slå op og i.. 

Vi kan have HELE barnevognen inkl. kassen bag i min Chevrolet spark... 
Og selv da jeg var højgravid med bækkenløsning, kunne jeg slå den op og ned, uden at måtte støtte den på jorden.. Den vejer ingenting, men føles alligevel som kvalitet..

Så har den npgen fine finesser, som jeg ikke var klar over inden jeg købte den.. forhjulet låses fra håndtaget, ikke noget med at rode rundt ved hjulet.. der er indsektnet indkygget i forlæderet der har man lige lavet en lomme på indersiden med lynlås hvor man har sat insektnettet.. SUPER SMART!!

Det er bare super smart ja Savner det meget i klapvognsdelen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.