Ja det er efterhånden ved at være et godt stykke tid siden jeg sidst har været herinde, men puuuuhaaaaaa der har godt nok været fart over feltet. Xander er 4 måneder og 18 dage og stor trives, hvilket jo er super skønt. Han er ved at være godt med størrelsesmæssigt hvilket har en meget stor betydning her hjemme. Manden har været på knæ og der blev selvfølgelig sagt ja
så på den front kan det ikke blive bedre.
Og så kommer vi til aaaalt det andet der er knap så godt. Jeg kæmper en strid og beskidt kamp med min eks om vores fælles datter der desværre pt bor hjemme ved ham
men gør mit for at ændre det!!!! Og oven i alt det døjer jeg en del med helbredet. Har lige haft en blodprop, dog meget lille, men stadig nok til at give mén. Den sad i nakken og gav mig et ildebefindende da jeg lige var hoppet ud af et bad, så måtte lige ned og kysse klinkerne en tur. Er dog i markant bedring efterhånden, og det eneste jeg døjer med er hukommelsen, og det bliver desværre aldrig bedre. Husker virkelig dårligt, så ALT skal skrives ned, men det er jo bare en vanesag.
Nå, det var så lige et lille pip fra mig. Håber i alle har det super godt at trives med jeres dejlige bebser
fra Stéphanie
Anmeld