Lige et lille pip herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Stéphanie

Ja det er efterhånden ved at være et godt stykke tid siden jeg sidst har været herinde, men puuuuhaaaaaa der har godt nok været fart over feltet. Xander er 4 måneder og 18 dage og stor trives, hvilket jo er super skønt. Han er ved at være godt med størrelsesmæssigt hvilket har en meget stor betydning her hjemme. Manden har været på knæ og der blev selvfølgelig sagt ja så på den front kan det ikke blive bedre.

Og så kommer vi til aaaalt det andet der er knap så godt. Jeg kæmper en strid og beskidt kamp med min eks om vores fælles datter der desværre pt bor hjemme ved ham men gør mit for at ændre det!!!! Og oven i alt det døjer jeg en del med helbredet. Har lige haft en blodprop, dog meget lille, men stadig nok til at give mén. Den sad i nakken og gav mig et ildebefindende da jeg lige var hoppet ud af et bad, så måtte lige ned og kysse klinkerne en tur. Er dog i markant bedring efterhånden, og det eneste jeg døjer med er hukommelsen, og det bliver desværre aldrig bedre. Husker virkelig dårligt, så ALT skal skrives ned, men det er jo bare en vanesag.

Nå, det var så lige et lille pip fra mig. Håber i alle har det super godt at trives med jeres dejlige bebser

fra Stéphanie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Lotus86

Sikke en opdatering, puha der sker da noget hos jer, men stort tillykke med frieriet, hvor fantastisk

Det gør mig ondt at høre med din datter, det må være en hård kamp at skulle kæmpe, jeg håber du vinder den

Det lyder voldsomt med en blodprop, godt det kun var en lille en, selvom det selvfølgelig altid er voldsomt når sådan noget sker

Godt at lillemanden trives midt i alt det her, måske vi kunne få lov at se et lille billede eller to af ham? Elsker at følge med i de små poder, og se hvor meget der sker hele tiden

Knus Nanna

Anmeld

31. oktober 2011

Stéphanie

Lotus86 skriver:

Sikke en opdatering, puha der sker da noget hos jer, men stort tillykke med frieriet, hvor fantastisk

Det gør mig ondt at høre med din datter, det må være en hård kamp at skulle kæmpe, jeg håber du vinder den

Det lyder voldsomt med en blodprop, godt det kun var en lille en, selvom det selvfølgelig altid er voldsomt når sådan noget sker

Godt at lillemanden trives midt i alt det her, måske vi kunne få lov at se et lille billede eller to af ham? Elsker at følge med i de små poder, og se hvor meget der sker hele tiden

Knus Nanna

Ja der sker lige lidt..

Det er virkelig super hårdt, men prøver at holde hovedet oppe og se lyst på det hele, ellers ender jeg vidst nede i et dybt hul, er sikker på at jeg nok skal vinde, det er bare et spørgsmål om tid

Ja selvfølgelig må i se billeder, elsker at "prale" med min lille trold

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. oktober 2011

Lotus86

Selvfølgelig skal du nok klare det

Dine børn ser skønne ud, din datter ser virkelig ud til at være glad for sin lillebror

Anmeld

31. oktober 2011

Stéphanie

Lotus86 skriver:

Selvfølgelig skal du nok klare det

Dine børn ser skønne ud, din datter ser virkelig ud til at være glad for sin lillebror

Tak for tiltroen 

De er også bare skønne (men det synes en mor vel altid) hun er helt enormt glad for ham. Og vil så absolut ikke dele ham med nogen. Hun havde besøg af sin mormor sidste weekend, og da mormor ville tage Xander op fra kravlegården stille Emma sig ind foran og siger "NEJ mormor! Det MIN Xander og kun mig der må lege med ham og kun mig der må elske ham"  - Så ja, det må da kun betyde at hun er glad for ham

Anmeld

31. oktober 2011

Lotus86

Stéphanie skriver:

Tak for tiltroen 

De er også bare skønne (men det synes en mor vel altid) hun er helt enormt glad for ham. Og vil så absolut ikke dele ham med nogen. Hun havde besøg af sin mormor sidste weekend, og da mormor ville tage Xander op fra kravlegården stille Emma sig ind foran og siger "NEJ mormor! Det MIN Xander og kun mig der må lege med ham og kun mig der må elske ham"  - Så ja, det må da kun betyde at hun er glad for ham

Åhh hvor kært altså Hvor er det dejligt hun har det sådan, der er jo nogle der bliver jaloux når mor og far skal deles med en anden.

Anmeld

3. november 2011

Stéphanie

Lotus86 skriver:

Åhh hvor kært altså Hvor er det dejligt hun har det sådan, der er jo nogle der bliver jaloux når mor og far skal deles med en anden.

Det var også vores helt store frygt, men sådan er det heldigvis ikke gået. Hun kan selvfølgelig godt være lidt træt af ham en gang i mellem, men det er ikke så tit 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.