Åhh nej dårlig vane!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Fuck....

Jeg har fået vænnet min søn til at skulle vugges og synges i søvn! Og jeg SKAL stå op og gå i cirkler imens.. Han vejer 8 kg.

Så mellem 19:30 og 20:00 render jeg rundt i babyværelset og synger elefantens vuggevise og vugger fra side til side

Sikke en dårlig vane, hvordan mon vi kommer ud af den?  

Jeg ender med nogle meget stærke, store arme.. nøj bassen er ved at være tung...

Nogen der har været inde i sådan en vane og kommet ud på den anden side? Søger gode råd til hvad vi lige gør .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

LinLin

sommerbarn<3 skriver:

Fuck....

Jeg har fået vænnet min søn til at skulle vugges og synges i søvn! Og jeg SKAL stå op og gå i cirkler imens.. Han vejer 8 kg.

Så mellem 19:30 og 20:00 render jeg rundt i babyværelset og synger elefantens vuggevise og vugger fra side til side

Sikke en dårlig vane, hvordan mon vi kommer ud af den?  

Jeg ender med nogle meget stærke, store arme.. nøj bassen er ved at være tung...

Ville nok droppe een ting ad gangen: fx starte med at sidde ned og så ellers gøre det samme... Og så vugge mindre og mindre... Og så til sidst slet ikke vugge. Men det er formentlig en længere proces

Det optimale (= målet) ville for mig være at du kunne synge en sang for ham og så lægge ham (eller omvendt) og så sige god nat og gå ud  

Anmeld

24. oktober 2011

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
DAs mor skriver:

Ville nok droppe een ting ad gangen: fx starte med at sidde ned og så ellers gøre det samme... Og så vugge mindre og mindre... Og så til sidst slet ikke vugge. Men det er formentlig en længere proces

Det optimale (= målet) ville for mig være at du kunne synge en sang for ham og så lægge ham (eller omvendt) og så sige god nat og gå ud  

Ja.. Hvorfor kommer man dog til at lave så dumme vaner!!

Vi må bare igang hurtigst muligt med at lave om på det

Anmeld

24. oktober 2011

LinLin

sommerbarn<3 skriver:

Ja.. Hvorfor kommer man dog til at lave så dumme vaner!!

Vi må bare igang hurtigst muligt med at lave om på det

Børn er virkeligt forskellige! Min første har altid været et "drømmebarn" mht at sove: han sov igennem da han var 3 mdr og jeg har aldrig haft problemer med at putte ham siden! (han er 5 år i dag) Det er bare bog, børste tænder, sang, god nat... Og sådan har det været siden han stoppede med flaske som 14 mdr...

Lillebror er lidt mere besværlig Selvom jeg synes jeg gør det samme, så godtager han det bare ikke!

Anmeld

24. oktober 2011

sommerbarn<3

Børn er virkeligt forskellige! Min første har altid været et "drømmebarn" mht at sove: han sov igennem da han var 3 mdr og jeg har aldrig haft problemer med at putte ham siden! (han er 5 år i dag) Det er bare bog, børste tænder, sang, god nat... Og sådan har det været siden han stoppede med flaske som 14 mdr...

Lillebror er lidt mere besværlig Selvom jeg synes jeg gør det samme, så godtager han det bare ikke!

ja for søren!

Den store her skal også bare have historie og går selv ud og tager nattøj på og finder sin tandbørste frem. Ind i seng, får et kys på panden og godnat og så kan man gå ud og lukke døren og hun ligger sig til at sove med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.