Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
henh01 skriver: Altså hvis ikke du skal gå langt fra stationen så kandu sagtens have den med der.. Jeg ville sagtens kunne møde dig på Køge station så du bare lige kan hoppe på toget med den?
Altså hvis ikke du skal gå langt fra stationen så kandu sagtens have den med der.. Jeg ville sagtens kunne møde dig på Køge station så du bare lige kan hoppe på toget med den?
Det ville være meget dejligt! Tak Jeg har 600 m, så mon ikke jeg klarer den?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pullemulle skriver: Det ville være meget dejligt! Tak Jeg har 600 m, så mon ikke jeg klarer den?
Det skulle jeg mene..
Hvornår vil du hente den og hvad tid?
henh01 skriver: Det skulle jeg mene.. Hvornår vil du hente den og hvad tid?
Altså nu går jeg jo i skole, så det må blive eftermiddag/aften. Er der et bestemt tidsrum der passer dig bedst? Og angående dag, i løbet af ugen?
Pullemulle skriver: Altså nu går jeg jo i skole, så det må blive eftermiddag/aften. Er der et bestemt tidsrum der passer dig bedst? Og angående dag, i løbet af ugen?
I morgen inden kl. 16.30 og ellers torsdag eftermiddag. Hvad tid ville du kunne være her?
skriv evt en privat besked til mig så kan vi aftale nærmere og udveksle numre osv
lille vitrine SOLGT
Hvid kommode - reserveret
Fugleburet er solgt
Nu er der kun det runde antikke bord tilbage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128