Er det normalt kun

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Nielsen1991

At have ondt i det ene bryst under graviditet ?? Det er meget tidligt i forløbet endnu så ved ingenting. Ved bare mit venstre bryst gør ondt eller er ømt og det andet ikke så meget. Plus jeg føler at jeg skal til at være syg sådan noget influenza - hvordan kan det være ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Darling<3

Nielsen1991 skriver:

At have ondt i det ene bryst under graviditet ?? Det er meget tidligt i forløbet endnu så ved ingenting. Ved bare mit venstre bryst gør ondt eller er ømt og det andet ikke så meget. Plus jeg føler at jeg skal til at være syg sådan noget influenza - hvordan kan det være ??

I have no idea, for jeg havde ondt i begge babser..

Men har du testet, eller håber du at det kunne være symptomer for en kommende graviditet?

Anmeld

24. oktober 2011

Nielsen1991

Honey<3 skriver:

I have no idea, for jeg havde ondt i begge babser..

Men har du testet, eller håber du at det kunne være symptomer for en kommende graviditet?

Har testet svagt postiv hos lægen Idag men fordi jeg ikke er gået over tid så ville han ikke sætte mine forhåbninger op fordi jeg før har mistet på test dag. Men var hos lægen alligevel og sad og var ved brække mig ud over ham fordi han sku tjekke mig for dårlig mave hehe ..

Anmeld

24. oktober 2011

Darling<3

Nielsen1991 skriver:

Har testet svagt postiv hos lægen Idag men fordi jeg ikke er gået over tid så ville han ikke sætte mine forhåbninger op fordi jeg før har mistet på test dag. Men var hos lægen alligevel og sad og var ved brække mig ud over ham fordi han sku tjekke mig for dårlig mave hehe ..

Lige prøcis det der, var jeg også igennem for 2 mdr siden Men håber at din lille blyp bliver inde i varmen denne gang

Var du ved at brække dig udover din læge???

Anmeld

24. oktober 2011

Nielsen1991

Honey<3 skriver:

Lige prøcis det der, var jeg også igennem for 2 mdr siden Men håber at din lille blyp bliver inde i varmen denne gang

Var du ved at brække dig udover din læge???

Ja han sku mærke mig på maven og underlivet og da han nåede ved mit underliv fik jeg en syg kvalme så var faktisk nødt til at skubbe ham væk for ikke at det sku ende galt hvis han fortsatte ups hehe

Anmeld

25. oktober 2011

Dixen89

Ja, det regner jeg da med. Jeg har kun haft ondt i højre bryst, og det har kun prikket eller været en sviende følelse ét lille sted af gangen og aldrig hele brystet. 

Men begge mine brystvorter kan godt være lidt ømme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.