Tænk engang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Københavnermor

Vi er snart nogle af de "gamle" gravide... Tænk at der snart er under 2 måneder til termin for alle os i den her gruppe...

Tænk at dem der tester positive lige nu først har termin omkring JUNI...

Tænk at det nu snart er lææænge siden at vi stod med de positive tests i hånden.

Tænk engang, vi er snart ikke gravide længere...  Men så er vi mødre i stedet!!  (Nogen af os for allerførste gang...)

Det er SÅÅÅÅÅ vildt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Timmner

Ja det er helt rigtig,

kan slet ikke beskrive hvor meget man glæder sig,

Anmeld

24. oktober 2011

Silke83

Ja, det føles helt skørt - på den gode måde! Jeg kan slet ikke forstå, hvor tiden er blevet af... Glæder, glæder, glæder mig simpelthen så meget til at få min lille pige i armene

Anmeld

25. oktober 2011

PernilleogDennis

Det er bare sååå mærkeligt at se andre skrive venter en spire til maj eller juni.. tænker bare fuuuuck der er så længe til. tænk at man snart har sin lille pus i armene. Det er sååå vildt at tænke på.. Kommer til at savne graviditeten på nogen punkter.. glæder mig til at få kroppen tilbage.. og GLÆDER mig til jeg ikke skal op 6 gange om matten for at tisse.

Anmeld

25. oktober 2011

Københavnermor

Timmner skriver:

Ja det er helt rigtig,

kan slet ikke beskrive hvor meget man glæder sig,

Nej, det er virkelig svært at sætte ord på! 

Anmeld

25. oktober 2011

Københavnermor

Silke83 skriver:

Ja, det føles helt skørt - på den gode måde! Jeg kan slet ikke forstå, hvor tiden er blevet af... Glæder, glæder, glæder mig simpelthen så meget til at få min lille pige i armene

Rigtig rigtig skørt.. 

Jeg GLÆDER mig også! Det bliver spændende når nogen af os fra den her gruppe begynder at føde, så ved man at det snart er ens tur.. 

Anmeld

25. oktober 2011

Københavnermor

PernilleogDennis skriver:

Det er bare sååå mærkeligt at se andre skrive venter en spire til maj eller juni.. tænker bare fuuuuck der er så længe til. tænk at man snart har sin lille pus i armene. Det er sååå vildt at tænke på.. Kommer til at savne graviditeten på nogen punkter.. glæder mig til at få kroppen tilbage.. og GLÆDER mig til jeg ikke skal op 6 gange om matten for at tisse.

Jeg kommer også til at savne at være gravid.. Det er helt specielt at der vokser nyt liv lige under ens hjerte.. Men hold op, jeg glæder mig også til at få min krop igen!! 

Ja, det er nemlig rigtig underligt at de "ny"gravide skal vente så længe... Der er jo 100 år til maj/juni.. 

Anmeld

25. oktober 2011

Klara

Helt enig!!

Ser sååå sjovt ud når andre skriver at de skal få sine babyer til sommer!! Jag syns virelig man glæder sig mere og mere jo længere man kommer, jeg er bare så nysgerrig på hvem det er som ligger i maven og sparker hver enesta dag  
Min lille er meget aktiv for tiden, og kan jo næsten mærke han hele tiden...det er nok fordi det er blevet mindre plads i det sidste.. så det er virkelig svært at tænke på andet! Undrer så hvordan han kommer se ud, hvilken hårfarve han har, hvilken dag han kommer osv

Jeg tror at november kommer gå stærkt, og så starter det jo her i gruppen!! Jeg bliver nok til sidst med termin 30 dec, he he...

Anmeld

25. oktober 2011

PernilleogDennis

MedRogn skriver:

Jeg kommer også til at savne at være gravid.. Det er helt specielt at der vokser nyt liv lige under ens hjerte.. Men hold op, jeg glæder mig også til at få min krop igen!! 

Ja, det er nemlig rigtig underligt at de "ny"gravide skal vente så længe... Der er jo 100 år til maj/juni.. 

Ja det er fuldstændig crazy at vi alle er så tæt på mål. WEEEE!! Kan snart ikke vente længere..

Men jeg er pt indlagt på Herning sygehus for jeg var ved at gå i fødsel derhjemme så her har jeg lagt de sidste 3 dage. Min lille Freya vil sgu ikke være derinde mere men det skal hun! helst lige en 4 uger ihvertfald! Håber selvfølgelig at gå helt til Termin.

Anmeld

25. oktober 2011

4kløver

Ja vildt... Og her er det så for sidste gang

Så næste gang der kommer en baby er når jeg skal være mormor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.