Ih, ha'. Hvor er det bare utroligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

DK

Kan du ikke komme på sundhedsvejen.dk? Det troede jeg at alle sp'er brugte? Så kan du jo derinde skrive en mail direkte.

Ellers ring og få hendes åbningstider og så kan du da troppe op?

Her i Horsens kommune er der også åbent hver torsdag (mener jeg det er, måske fredag?) eftermiddag på biblioteket, og så er der altid en sp man kan snakke med og få barnet målt/vejet.

Derudover har SP åbenthus en gang hver 3. uge.

Der må helt sikkert også være den slags tilbud hvor du bor. Prøv at ring til kommunen og spørg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Benjamins'mor

ladydan1 skriver:

http://viborg.dk/db/webdaginst.nsf/Alle/819DAF5DB0 CEDBEEC125758C003D73AD?OpenDocument

Her kan du finde alle sp´erne i Viborg, ligesom du kan se åbent hus datoer og steder.

Så ring til en af de andre SP´ere.

:-) Sisse

Årh tusind tak!

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

DK skriver:

Kan du ikke komme på sundhedsvejen.dk? Det troede jeg at alle sp'er brugte? Så kan du jo derinde skrive en mail direkte.

Ellers ring og få hendes åbningstider og så kan du da troppe op?

Her i Horsens kommune er der også åbent hver torsdag (mener jeg det er, måske fredag?) eftermiddag på biblioteket, og så er der altid en sp man kan snakke med og få barnet målt/vejet.

Derudover har SP åbenthus en gang hver 3. uge.

Der må helt sikkert også være den slags tilbud hvor du bor. Prøv at ring til kommunen og spørg!

Jeg har ikke fået noget login, så det tror jeg da ikke jeg kan.

Anmeld

24. oktober 2011

lucas<3

benjamins'mor skriver:

Ja, jeg ved ikke lige hvor den skal ligge.

Men det er bare utroligt, har ikke kunnet få fat i min SP i 3 MDR!
Hvor skal man ringe hen for at finde ud af hvorfor, har i 3 mdr prøvet at få fat i hende for at få min søn målt og vejet og sådan, men kommer bare ikke igennem hverken på sms, opkald eller mail. ?

Kender det godt. Hun ringer eller skive ikk. Prøvede for 3 uger siden, og der var hun syg:s

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

lucas<3 skriver:

Kender det godt. Hun ringer eller skive ikk. Prøvede for 3 uger siden, og der var hun syg:s

Hun var sidst på besøg i slutningen af juni, og har siden ikke kunnet få fat i hende. Hun sagde jeg bare skulle skrive eller ringe hvis der var noget, eller hvis jeg kunne bruge et besøg ang. vejning og måling.

Anmeld

24. oktober 2011

lucas<3

benjamins'mor skriver:

Hun var sidst på besøg i slutningen af juni, og har siden ikke kunnet få fat i hende. Hun sagde jeg bare skulle skrive eller ringe hvis der var noget, eller hvis jeg kunne bruge et besøg ang. vejning og måling.

Det sagde hun os til mig. Hun har ikk været her siden janura.

Anmeld

24. oktober 2011

Clisolka

lucas<3 skriver:

What  Januar er da lang tid siden....

Har i den samme sp? 

I bliver da nødt til at henvende jer til kommunen, så i kan få opløst mysteriet 

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

What  Januar er da lang tid siden....

Har i den samme sp? 

I bliver da nødt til at henvende jer til kommunen, så i kan få opløst mysteriet 

Ja, vi har samme SP.

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

lucas<3 skriver:

Januar wow. Dog har du da snakket med hende efter det da vi har været i mødregruppe. Men hold da op det er langtid, men nu er Lucas jo også 5 mdr ældre end Benjamin.

Anmeld

24. oktober 2011

Clisolka

benjamins'mor skriver:

Ja, vi har samme SP.

Jeg syntes godt det lød sådan, men var dog ikke helt sikker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.