Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi startede på PB tidligere på måneden men har inden da haft ubeskyttet sex i håbet om at der ville ske noget uden at vi prøvede sådan helt vildt... og sørme så om ikke der gjorde...
Jeg står i hvert fald med 2 positive tests
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lulini skriver: Vi startede på PB tidligere på måneden men har inden da haft ubeskyttet sex i håbet om at der ville ske noget uden at vi prøvede sådan helt vildt... og sørme så om ikke der gjorde... Jeg står i hvert fald med 2 positive tests
Det er da helt fantastisk! Wow! Tillykke med det!
TILLYKKE
Fedt at se hvem der står bag. Endnu engang tillykke.
Og nej, så kan man da vist roligt sige, at det ikke er din første.
De tests er da i øvrigt slet ikke til at tage fejl af.
Frk.S skriver: Fedt at se hvem der står bag. Endnu engang tillykke. Og nej, så kan man da vist roligt sige, at det ikke er din første. De tests er da i øvrigt slet ikke til at tage fejl af.
Hehehe, nej sad også lidt og smilte da du spurgte om det var den første
Og kæmpe mange gange tak
stort tillykke med graviditeten
musse1 skriver: stort tillykke med graviditeten
Mange tak
Vi startede på PB tidligere på måneden men har inden da haft ubeskyttet sex i håbet om at der ville ske noget uden at vi prøvede sådan helt vildt... og sørme så om ikke der gjorde... Jeg står i hvert fald med 2 positive tests
TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE
K&S skriver: TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE
MANGE MANGE MANGE OG ENDNU FLERE GANGE TAK
hmm... hvordan holder jeg lige kæft om det på min blog - for familien skal ikke vide det endnu og der er nogle af dem der følger med derinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128