operation x

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

A.

ser i det nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Stumpen

Nej -er en kylling Har ikke lyst til at se sådanne programmer, der tangere til dyremishandling, hvis det da ikke er dyremishandling... Så bare lige et spot ganske kort og har valgt at holde mig væk og lukke øjnene -igen.....

Anmeld

5. februar 2009

Tynen

Nu kom jeg til at slå over!! .. Nu kan jeg ikke slukke for det igen.
Bliver simpelthen nødt til at se hvad det ender med.
Jeg kan slet, slet ikke have det!!

Tænk, at blive indfanget på den måde og blive mast sammen under transport.
Jeg bliver virkelig SÅ arrig over sådan noget!!
Stakkels dyr!

Anmeld

5. februar 2009

Smølfen

Jeg ser det - og jeg væmmes! Fy for fanden hvor er det bare en kold og kynisk verdende stakkels kræ lever i.
Jeg er rystet over hvilke forhold de lever under, samt hele processen omkring både de æglæggende høns og slagtekyllingerne gennemgår fra "vugge til grav".

Fy for fanden siger jeg bare!!!

Anmeld

5. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Stumpen skriver:

Nej -er en kylling Har ikke lyst til at se sådanne programmer, der tangere til dyremishandling, hvis det da ikke er dyremishandling... Så bare lige et spot ganske kort og har valgt at holde mig væk og lukke øjnene -igen.....

Har det på samme måde.
Fjerneren var også tændt på Tv2, men da jeg så de frygtelige billeder af kyllingerne slog jeg væk med det samme. Uh, kan bare ikke have det

Anmeld

5. februar 2009

A.

ja det er syndt men det handler nu ikke om dyremishandling men at når vi køber kylling filet så er der næsten kun vand

Anmeld

5. februar 2009

Stumpen

Smølfen skriver:

Jeg ser det - og jeg væmmes! Fy for fanden hvor er det bare en kold og kynisk verdende stakkels kræ lever i.
Jeg er rystet over hvilke forhold de lever under, samt hele processen omkring både de æglæggende høns og slagtekyllingerne gennemgår fra "vugge til grav".

Fy for fanden siger jeg bare!!!

Ja en forfærdelig verden.. Tror det var i sidste uge jeg hørte om et sted/land, hvor de plukker fuglene (art???) levende, for på den måde kan de få fjer 3-4 gange fra samme fugl...........JAMEN, hvad sker der, hvordan kan man som menneske være så kynisk??

Anmeld

5. februar 2009

Stumpen

agnieszka skriver:

ja det er syndt men det handler nu ikke om dyremishandling men at når vi køber kylling filet så er der næsten kun vand

Så feder det da ikke Medmindre man tror at vand feder.. Så et program i går på dr1 om anoreksipiger, hvor den ene af dem troede på at vand feder....

Anmeld

5. februar 2009

A.

Stumpen skriver:

Så feder det da ikke Medmindre man tror at vand feder.. Så et program i går på dr1 om anoreksipiger, hvor den ene af dem troede på at vand feder....

hehe sådan kan man også se på det..den var go´

Anmeld

5. februar 2009

Diana...

agnieszka skriver:

Ja det er bare frækt, og jeg spiser bare meget kylling filet man føler sig lidt snydt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.