Anbefal en hårkur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Til tør, ødelagt og meget slidt hår. - Har du bare det bedste bud, så sig endelig til. :-) Både gode, billige, dyre og langsigtede evt hjemmelavede. Er åben for idéer, blot den virker på krøllet tørt, ødelagt og slidt hår som virkelig trænger til noget liv :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Til tør, ødelagt og meget slidt hår. - Har du bare det bedste bud, så sig endelig til. :-) Både gode, billige, dyre og langsigtede evt hjemmelavede. Er åben for idéer, blot den virker på krøllet tørt, ødelagt og slidt hår som virkelig trænger til noget liv :-)

Har prøvet de fleste, og synes faktisk de er ens, men jeg sidder også med hårkur i nogle gange i flere timer af gangen :b det kan godt rådes! ens hår bliver så lækkert bagefter

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Har prøvet de fleste, og synes faktisk de er ens, men jeg sidder også med hårkur i nogle gange i flere timer af gangen :b det kan godt rådes! ens hår bliver så lækkert bagefter

1000 tak for svar. 

Jeg fandt en test vinder på nettet. Nivea Intense repair, det var ud af 8 alm hårkure. 

Det er godt nok en svensk test. 

http://www.smartson.se/test/personvard/test-av-8-harinpackningar-2008.htm

Jeg må prøve den. Der er ikke andet for, også er det jo bare heldigt at det ikke er den dyreste :-) 

Jeg har ikke altid været lige god ved mit hår, men for 8-9 måneder siden begyndte jeg at passe bedre på det, udover lige at putte hårkur osv i. Men det kan jeg godt se, at det bliver jeg nød til, det hjælper ikke kun at få klippet lidt af, af gangen.

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Matas egen er faktisk rigtigt god.

Anmeld

25. oktober 2011

_-Kathrine-_

Babyolie... Natten over og så bruger jeg en kur fra elvital b-vitamin pro5, tror jeg den hedder... Det har reddet mit hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.