Glædes rus fra Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

HelenaJ

Hej piger..

Blot et lykkeligt indlæg herfra.

Var til misdannelsesscanning i mandags d. 17.10.11 - som viste at min lille pige kun havde 2 kar i navlestrengen. Skulle derfor til en foster-ekko idag (hjertescanning) ...

MEN den var bare så super fin og flot. Vores lille Sofie har det fineste, mest perfekte lille hjerte ... fyldt med kærlighed

Jeg ER så lykkelig og glad nu. Det kan ikke være bedre.

I lørdags mærkede jeg, for første gang, hende sparke udenpå maven. Hendes skønne far fik dog ingen spark - da han lagde hånden på, var der musestille  ...

Men lægen på Skejby idag, fik et ordentlig spark af hende, da han prikkede lidt til hende, for at få hende til at vende sig om.. Det gad den unge dame bestemt ikke finde sig i

Nå men blot en masse glæde herfra - jeg skøjter videre på min lykkerus  God dag, piger..

H

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

mille25

det er dejligt at hører at bette pigen har det godt....smil..

Anmeld

24. oktober 2011

HelenaJ

mille25 skriver:

det er dejligt at hører at bette pigen har det godt....smil..

Ja jeg er også helt ovenpå - nu kan intet vælte mig..

Men tanken om, at jeg først skal se hende igen, engang i marts.. Puha - det er altså når hun kommer ud i verden .. Det er mærkeligt for mig

Anmeld

24. oktober 2011

mille25

HelenaJ skriver:

Ja jeg er også helt ovenpå - nu kan intet vælte mig..

Men tanken om, at jeg først skal se hende igen, engang i marts.. Puha - det er altså når hun kommer ud i verden .. Det er mærkeligt for mig

smil....jeg skal til kønsscanning på onsdag. glæder mig helt vildt til at se den bette.....

nej intet kan vælte en nu....smil

Anmeld

24. oktober 2011

HelenaJ

mille25 skriver:

smil....jeg skal til kønsscanning på onsdag. glæder mig helt vildt til at se den bette.....

nej intet kan vælte en nu....smil

Uha det bliver også spændende for jer ...

Hvad uge er du så i nu?

Anmeld

24. oktober 2011

Koen.

HelenaJ skriver:

Hej piger..

Blot et lykkeligt indlæg herfra.

Var til misdannelsesscanning i mandags d. 17.10.11 - som viste at min lille pige kun havde 2 kar i navlestrengen. Skulle derfor til en foster-ekko idag (hjertescanning) ...

MEN den var bare så super fin og flot. Vores lille Sofie har det fineste, mest perfekte lille hjerte ... fyldt med kærlighed

Jeg ER så lykkelig og glad nu. Det kan ikke være bedre.

I lørdags mærkede jeg, for første gang, hende sparke udenpå maven. Hendes skønne far fik dog ingen spark - da han lagde hånden på, var der musestille  ...

Men lægen på Skejby idag, fik et ordentlig spark af hende, da han prikkede lidt til hende, for at få hende til at vende sig om.. Det gad den unge dame bestemt ikke finde sig i

Nå men blot en masse glæde herfra - jeg skøjter videre på min lykkerus  God dag, piger..

H

godt at hun har det godt derinde

Min datter havde os kun 2 kar i navlestrengen Skal i så gå til kontrol ovs. vi blev skannet hver 3-4 uger for at tjekke alt var okay

Anmeld

24. oktober 2011

HelenaJ

tanja. skriver:

godt at hun har det godt derinde

Min datter havde os kun 2 kar i navlestrengen Skal i så gå til kontrol ovs. vi blev skannet hver 3-4 uger for at tjekke alt var okay

Hej

Nej ingen opfølgning til os - det mente lægen ikke der var noget behov for.. Så det er bare super skønt

Anmeld

24. oktober 2011

Koen.

HelenaJ skriver:

Hej

Nej ingen opfølgning til os - det mente lægen ikke der var noget behov for.. Så det er bare super skønt

ih hvor dejligt Så skal den sidste tid bare flyve afsted

Anmeld

24. oktober 2011

HelenaJ

tanja. skriver:

ih hvor dejligt Så skal den sidste tid bare flyve afsted

Ja - synes de sidste 22 uger er fløjet afsted. Kan slet ikke forstå det ...

Men når jeg tænker der er 18 igen (minimum!!!), så kan jeg godt synes det er uoverskuelig laaang tid

Anmeld

24. oktober 2011

Koen.

HelenaJ skriver:

Ja - synes de sidste 22 uger er fløjet afsted. Kan slet ikke forstå det ...

Men når jeg tænker der er 18 igen (minimum!!!), så kan jeg godt synes det er uoverskuelig laaang tid

Det forstår jeg godt, meeen det skal sikkert nok gå stærkt og pludselige er jeres lille pige ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.