Hej!
Jeg er ny herinde, men synes det viker som et godt sted, hvor folk er gode til at hjælpe og rådgive hinanden
...
Mit spørgsmål til Jer er nok lidt "ulækkert" men håber dog I alligevel vil hjælpe mig
..
Jeg er ca. i uge 17+2 og har fornyligt oplevet at have noget mærkeligt udflåd (som sagt, undskyld det lidt ulækre spørgsmål) som minder om det man har op til en evt. ægløsning
. Det er sådan lidt gummi agtigt/elastisk i det, men er ikke brunt eller noget. Har haft snakket med min læge om det, og hun mente Jeg nok bare var en af dem der bare havde sådan noget en gang i mellem. Da Jeg dog har oplevet det før inden Jeg blev gravid. Men synes det er underligt at det også sker nu, hvor Jeg jo er blevet gravid... For ellers har det været normalt, fint og mælke agtigt. Dog i lidt store mængder end det plejer, hvilket Jeg godt ved er normalt 
Men kort sagt, så kunne Jeg godt tænke mig at vide, om Jeg er den enste der har prøvet dette i løbet af min graviditet? For har forsøgt at slå det op på nette, men kan kun finde noget ang. det med ægløsnings sekret... Og det burde der jo ligesom ikke være tale om, når Jeg jo allerede har en sund og rask lille blyp i maven...
Håber I kan hjælpe mig....
Anmeld