Har nogen af Jer oplevet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.963 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

friis1988

Hej!

Jeg er ny herinde, men synes det viker som et godt sted, hvor folk er gode til at hjælpe og rådgive hinanden ...

Mit spørgsmål til Jer er nok lidt "ulækkert" men håber dog I alligevel vil hjælpe mig..

Jeg er ca. i uge 17+2 og har fornyligt oplevet at have noget mærkeligt udflåd (som sagt, undskyld det lidt ulækre spørgsmål) som minder om det man har op til en evt. ægløsning. Det er sådan lidt gummi agtigt/elastisk i det, men er ikke brunt eller noget. Har haft snakket med min læge om det, og hun mente Jeg nok bare var en af dem der bare havde sådan noget en gang i mellem. Da Jeg dog har oplevet det før inden Jeg blev gravid. Men synes det er underligt at det også sker nu, hvor Jeg jo er blevet gravid... For ellers har det været normalt, fint og mælke agtigt. Dog i lidt store mængder end det plejer, hvilket Jeg godt ved er normalt

Men kort sagt, så kunne Jeg godt tænke mig at vide, om Jeg er den enste der har prøvet dette i løbet af min graviditet? For har forsøgt at slå det op på nette, men kan kun finde noget ang. det med ægløsnings sekret... Og det burde der jo ligesom ikke være tale om, når Jeg jo allerede har en sund og rask lille blyp i maven...

Håber I kan hjælpe mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

lilledittemor

friis1988 skriver:

Hej!

Jeg er ny herinde, men synes det viker som et godt sted, hvor folk er gode til at hjælpe og rådgive hinanden ...

Mit spørgsmål til Jer er nok lidt "ulækkert" men håber dog I alligevel vil hjælpe mig..

Jeg er ca. i uge 17+2 og har fornyligt oplevet at have noget mærkeligt udflåd (som sagt, undskyld det lidt ulækre spørgsmål) som minder om det man har op til en evt. ægløsning. Det er sådan lidt gummi agtigt/elastisk i det, men er ikke brunt eller noget. Har haft snakket med min læge om det, og hun mente Jeg nok bare var en af dem der bare havde sådan noget en gang i mellem. Da Jeg dog har oplevet det før inden Jeg blev gravid. Men synes det er underligt at det også sker nu, hvor Jeg jo er blevet gravid... For ellers har det været normalt, fint og mælke agtigt. Dog i lidt store mængder end det plejer, hvilket Jeg godt ved er normalt

Men kort sagt, så kunne Jeg godt tænke mig at vide, om Jeg er den enste der har prøvet dette i løbet af min graviditet? For har forsøgt at slå det op på nette, men kan kun finde noget ang. det med ægløsnings sekret... Og det burde der jo ligesom ikke være tale om, når Jeg jo allerede har en sund og rask lille blyp i maven...

Håber I kan hjælpe mig....

Hmm.. nu kan jeg ikke helt tolke præcis hvordan udflådet ser ud.. Men hvis det er hvidt, lidt tykt (grødet) eller let klumpet, så kan det godt være svamp.. Det kan du sagtens have uden at have andre symptomer. Så skal lægen tjekke dig.

Men ellers er det vidst meget normalt at man har øget udflåd under graviditeten Kroppen arbejder jo på højtryk.

Anmeld

24. oktober 2011

NNL

Undskyld et ligeså detajleret svar:  Jeg er kun 11+3, men har haft udflåd af forskellig art, lige fra nærmest vand til lidt tykkere - både klart og hvidt. Dog ikke hvad der ligner ÆL slim. Så længe det ikke lugter mærkeligt, har klumper eller en "sjov" farve, tror jeg bestemt ikke du skal bekymre dig

Anmeld

24. oktober 2011

friis1988

Det lugter skam ikke. Og har heller ikke nogen mærkelig farve blot hvidt/let lysegult. Men er sådan lidt en gummi agtigt tråd det der er der. Hmm, min læge sagde at alt så normalt ud til min gynækologiske undersøgelse Jeg fik i forbindelse med det. Så svamp er det nok ikke. Men har efterfølgende haft normalt udflåd igen, det sådan lidt flydende mælkehvide. Men det andet her er sket for mig 2 gange, derfor Jeg tog til lægen. Så regner som sådan ikke med, at der er noget galt. Tænkte blot på om jeg er den enste der har oplevet dette? Min ældste søster, mener at huske at hun også har prøvet det samme. Det med at have noget hvidt gummi agtigt udflåd. Men hun var ikke helt sikker...

Derfor tænkte Jeg, at Jeg lige ville spørge Jer herinde... I tilfælde af at en af Jer også havde prøvet det....   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.