Hvor er I når I ikke er på baby? altså i cyberspace

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Isabella_mor

N&J skriver:

Da jeg lige selv er blevet medlem af endnu et forum, kunne jeg da godt tænke mig at høre hvor andre herinde fra også holder til henne i cyberspace, når I selvfølgelig ikke er på baby.dk, som jo også skal passes. 

jeg er her.. Trendsales. min mail. (det er for det meste oprydningsarbejde) facebook og min blog og andres blogs.. youtube osv.

jeg er lidt rundt omkring... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

N&J

Mi skriver:

Facebook. Og så spiller jeg kabale

Hvad er det for en side du er blevet medlem af?

Blackmarket, jeg har kigget på den side gennem nogle år efterhånden, så besluttede mig for endeligt at kaste mig ud i det.. og så bruger jeg selvfølgelig også facen.. 

Anmeld

25. oktober 2011

N&J

Wimmie skriver:

Filmz.dk, Facebook, Trendsales Magazine, Amazon.co.uk og Etsy 

uhh.. jeg lever nærmest på amazon pt, leder efter de helt rigtige julegaver.. og der er så mange at vælge imellem

Anmeld

25. oktober 2011

N&J

Jeanne skriver:

Fjæsbog nogle gange netbaby, men ikke så tit. NFL.com er jeg inde på dagligt

NFL - amerikans fodbold eller???

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

N&J skriver:

Blackmarket, jeg har kigget på den side gennem nogle år efterhånden, så besluttede mig for endeligt at kaste mig ud i det.. og så bruger jeg selvfølgelig også facen.. 

Det har jeg aldrig hørt om.

Anmeld

25. oktober 2011

Azooo

Som det første FACEBOOK .. og så små kigger på tøj hjemmesider .. Andre babyhjemmesider hvor man ka shoppe alt muligt .. Youtube.. Hotmail. Yahoo..

Anmeld

25. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977
N&J skriver:

NFL - amerikans fodbold eller???

Jep

Anmeld

25. oktober 2011

Sof

Jeg er hovedsagligt på ungmor.dk og Facebook. Jeg bruger mest baby hvis ikke noget nyt på de andre sider og jeg keder mig 

Anmeld

25. oktober 2011

grinny

Jeg er på facebook, google+, ebay, eb, bt, mail og youtube.. Tror det var det. Og selvfølgelig baby.dk - men det er jeg næsten hele tiden 

Anmeld

25. oktober 2011

N&J

Mi skriver:

Det har jeg aldrig hørt om.

Det er egentlig et forum som alle andre, men til de mere alternative måske, hvis man kan skrive det sådan. 

Men slipper ikke baby.dk.. det er mit absolutte frirum.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.