puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.189 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

SaNiNa

Vi kigger efter et puslebord og kan bare ikke rigtig finde ud af hvad det lige er jeg vil have... jo noget med skuffer og gerne med god plads i...

Så vil lige hører, hvilket puslebord i har

I må gerne sætte billede ind og lige skrive lidt om hvad i syntes om det...

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Da mine børn var helt små havde vi bare en puslepude ovenpå vaskemaskinen, det fungerede fint. Nu hvor min søn ikke bliver skiftet ret tit har jeg bare en pude til at stå på badeværelset som jeg tager frem når det er nødvendigt.

Anmeld

5. februar 2009

Stumpen

MIn kæreste lavede selv et puslebord.. Synes skufferne var for korte, så han lavede en hvor skufferne er lige så lange/dybe som bordet er
Anja-der godt ved at du ikke kan bruge mit svar til så meget
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. februar 2009

SaNiNa

Stumpen skriver:

MIn kæreste lavede selv et puslebord.. Synes skufferne var for korte, så han lavede en hvor skufferne er lige så lange/dybe som bordet er
Anja-der godt ved at du ikke kan bruge mit svar til så meget

Den er da bare rigtig fin...

Kunne være jeg osse skulle sætte kæresten til det han er vel tømrer... og så er der jo ingen ander som har en magen til...

Anmeld

5. februar 2009

Stumpen

Det er jo det og jeg er bare så glad for den.. Nu står den på Matildes værelse og hun har et tøjskab, men vil tro at alt hendes tøj kan være i puslebordet endnu, hvis det var, den er bare stor

Anmeld

5. februar 2009

A.

ingen puslebord her synes ikke at vi haft brug for det,synes at det er ligesom smide pege ud af vindue så vi haft bare en puslepude på min kommode..

Anmeld

5. februar 2009

trunte89

vi har et fra kære børn - det kan ses på side 13 i deres katalog.
Er bare SÅ glad for det. det er åbent men har nogle kurve og kasser stående og der kan være rigtig meget på det.
Det er dejlig stort men ser ikke rigtig ud af ngoet.

Anmeld

10. februar 2009

SaNiNa

så tror jeg ski vi har fundet et puslebord vi skal have...

Anmeld

10. februar 2009

Diana...

Sanne skriver:

så tror jeg ski vi har fundet et puslebord vi skal have...

Det rigtig fint det var vi os lige ved at købe men så fik vi et gratis der næsten er magen til så det takket vi ikk nej til... De jo ikke helt billige.

Anmeld

10. februar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Det rigtig fint det var vi os lige ved at købe men så fik vi et gratis der næsten er magen til så det takket vi ikk nej til... De jo ikke helt billige.

nej de ved godt hvad de skal have for sådan noget babyudstyr...

vi hvad ellers kigget på et i ikea, men da vi så var oppe og ville købe det var det alligevel ikke noget skufferne var meget skrøblige og tror bunden ville falde ud når tøjet kom i...

Så nu vælger vi at give lidt mere for det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.