færdigkøbt lagkagebunde Istedet for at bage kage ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.557 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kan man egentlig godt bruge lagkagebunde istedet for at bage kage ? Jeg synes at bundende blir for tykke( efter at have set nogle billeder) Hvis man overhovedet kan det hvilken er bedst,? Billigt eller dyrt ? Vil den blive lige så høj som dem man bager ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Da jeg skal bruge kage til 40 mennesker kan jeg vel lave 4 eller 5 kager ikk ? Eller ? Skriver ano da jeg synes det pinligt at jeg ikk aner hvordan man gør.

Anmeld

24. oktober 2011

Den lykkelige

Da jeg startede med at lave kager der bagte jeg selv lagkagebunde og de bliver ligeså tynde som dem an køber.. hvorfor de er så tykke dem du ser herinde osv.. det er fordi folk bager en hel kage også deler i 2..
Min første kage jeg lavede der brugte jeg bare alm. købte lagkage bunde.. nu bager jeg selv..

Anmeld

24. oktober 2011

Den lykkelige

Det du skriver med kage til 40 personer.. er det en alm. lagkage str. du mener?? Så tror jeg du sagtens kan nøjes med 4 stk..

Anmeld

24. oktober 2011

Rikke, Liam & Linus

Det er super nemt at bage lagkagebunde. Og så kan man lave dem i lige den størrelse og form man skal bruge.

Så kast dig bare ud i det.

Anmeld

24. oktober 2011

iris-mor

Du kunne evt bage roulade bunde i stedet, de bliver tynde og jeg synes de smager næsten ens.

En anden ting er at ringe til en bager og høre hvad han/hun tager. Her hvor jeg bor plejer de at være meget hjælpsomme og billige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.