Sidste lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Henriette Aaby

Som nok ikke bliver det sidste alligevel

Lægerne, i det lægehus jeg høre til, havde talt om, før jeg kom, at de synes, at jeg skulle sendes til en vægtskanning, da mit blodsukker fra sidste sukkerbelastning lå præcis på grænsen. Desuden havde jeg +1 i sukker...

Jeg håber selvfølgelig alt er som det skal være, men det kunne bare være så godt ikke at føde juleaften

Mange hilsner

Henriette 32+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Københavnermor

Puha, håber ikke du "fejler" noget. 

for at alt er som det skal være!! 

Anmeld

24. oktober 2011

Henriette Aaby

MedRogn skriver:

Puha, håber ikke du "fejler" noget. 

for at alt er som det skal være!! 

Tak skal du have

Jeg tænker det er min PCO og overvægt der påvirker. Men jeg er ikke urolig. Babyen har det fint, den må bare ikke blive for stor...

Anmeld

24. oktober 2011

Københavnermor

Så det "værste" der kan ske er at baby skal ud før termin så?

For så er det jo ikke så værst igen. 

Jeg er glad for at du ikke er urolig. 

Anmeld

24. oktober 2011

Henriette Aaby

MedRogn skriver:

Så det "værste" der kan ske er at baby skal ud før termin så?

For så er det jo ikke så værst igen. 

Jeg er glad for at du ikke er urolig. 

Jeps, og nej det vil faktisk være ok efter uge 37... Jeg er jo mega meget plaget af bækkenproblemer, og jeg glæder mig sindsyg meget til igen at kunne gå en rask tur, og løfte min skønne datter osv. Men jeg vil også gerne være sikker på at babyen er færdig bagt

Men jeg skal jo passe rigtig meget på mit sukkerindtag, hvilket bliver hårdt arbejde

Anmeld

24. oktober 2011

Københavnermor

Henriette Aaby skriver:

Jeps, og nej det vil faktisk være ok efter uge 37... Jeg er jo mega meget plaget af bækkenproblemer, og jeg glæder mig sindsyg meget til igen at kunne gå en rask tur, og løfte min skønne datter osv. Men jeg vil også gerne være sikker på at babyen er færdig bagt

Men jeg skal jo passe rigtig meget på mit sukkerindtag, hvilket bliver hårdt arbejde

Ja, det bliver dejligt at få sin krop tilbage.. 

Og så længe baby har det godt, er det jo super hvis den kommer bare liiidt før. 

Sig til hvis du får brug for en fælle i kampen mod sukkeret, kunne selv godt trænge til at spare på det.. Kiloene kaster sig på mig i øjeblikket. 

Anmeld

24. oktober 2011

Henriette Aaby

MedRogn skriver:

Ja, det bliver dejligt at få sin krop tilbage.. 

Og så længe baby har det godt, er det jo super hvis den kommer bare liiidt før. 

Sig til hvis du får brug for en fælle i kampen mod sukkeret, kunne selv godt trænge til at spare på det.. Kiloene kaster sig på mig i øjeblikket. 

hmm det lyder som en fin ide, hvad tænker du på? Jeg er klar fra i morgen

Anmeld

24. oktober 2011

Timmner

uuuh ja da, jeg skal til sidste læge besøg imorgen

håber heller ikke jeg føder juleaften, men er sat til 11 dec så det tror jeg heller ikke jeg gør

Anmeld

24. oktober 2011

Henriette Aaby

Timmner skriver:

uuuh ja da, jeg skal til sidste læge besøg imorgen

håber heller ikke jeg føder juleaften, men er sat til 11 dec så det tror jeg heller ikke jeg gør

det bliver spændende Jeg tror heller ikke du rammer juleaften Desværre har jeg jo temin d.18 og kan ramme juleaften.... Men det går nok også.

Sidste gang var jeg sat 1. jan og heldigvis kom hun først d. 13 jan

Anmeld

25. oktober 2011

Timmner

Ja okay det kan jeg godt se når du siger det.

men man må bare være aktiv,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.