Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg købte en tidlig scanning, og der kunne man kun se en lille prik.. Der var ikke hjerteblink eller noget så hun mente jeg var omkring uge 5-6 stykker..
Men hjerteblink ser man vist først omkring uge 7..
BJNGJ. skriver: Jeg købte en tidlig scanning, og der kunne man kun se en lille prik.. Der var ikke hjerteblink eller noget så hun mente jeg var omkring uge 5-6 stykker.. Men hjerteblink ser man vist først omkring uge 7..
Anonym skriver: Okay , du har ikk et billede jeg må se vel ?? Ja ved godt det er sådan lidt at spøger om .. Men jeg har selv været til scanning idag , og der var kun som hun sagde det en opklaring i min livmoder ..
Okay , du har ikk et billede jeg må se vel ?? Ja ved godt det er sådan lidt at spøger om .. Men jeg har selv været til scanning idag , og der var kun som hun sagde det en opklaring i min livmoder ..
Jo det har jeg, men det er ikke så nemt at se..
Men her er det.
BJNGJ. skriver: Jo det har jeg, men det er ikke så nemt at se.. Men her er det.
Anonym skriver: Hvis i blev scannet tidligt , hvor tidligt kunne man så se noget hos jer ??Nogen som ved hvor tidligt man overhovedet kan se noget ??
Hvis i blev scannet tidligt , hvor tidligt kunne man så se noget hos jer ??Nogen som ved hvor tidligt man overhovedet kan se noget ??
jeg blev scannet i uge 7 og der kunne man se den lille og høre dens hjertelyd
Anonym skriver: Tusind tak , jeg fik desværre ikk mit billed med hjem , så kan ikk studere dem .. men kan gode se der er en klat på dit billed ..Det synes jeg os der var på det jeg så , men bare en lille en , og svær at se da hun ikk sumet ind ..
Tusind tak , jeg fik desværre ikk mit billed med hjem , så kan ikk studere dem .. men kan gode se der er en klat på dit billed ..Det synes jeg os der var på det jeg så , men bare en lille en , og svær at se da hun ikk sumet ind ..
Altså jeg også et andet billede hvor man intet kunne se, og det er fra samme dag..
Men fik du ikke en tid igen om en 14 dage?
Det fik jeg da der ikke rigtig var noget at se..
BJNGJ. skriver: Altså jeg også et andet billede hvor man intet kunne se, og det er fra samme dag.. Men fik du ikke en tid igen om en 14 dage? Det fik jeg da der ikke rigtig var noget at se..
rogerrasch skriver: jeg blev scannet i uge 7 og der kunne man se den lille og høre dens hjertelyd
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128