Set babyen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

Stumpen

Vi har været til md-scanning i dag og alt var i den skønneste orden.. Min moderkage ligger foran, så det er nok grunden til at jeg ikke mærker babyen.. Så det var super dejligt at se den, når jeg nu ikke mærker den...
Men lægen så noget sjov ud i hovedet, da vi sagde at vi ikke ville kende kønnet, han mente ikke at det var tit at de fik den besked
Anja....
Ps: hvor er I alle sammen????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Heidi.

pizzzzz lige her

Har lige betalt min lilla hue.. Selvom jeg "kun" bliver hjælper skal vi allesamme have en fin hue

Vidste du at pædagoger osse kunne få en??

Dejligt at få set bebs... Hvornår er det egentlig du har termin???Det bliver sgi da spændende hva??

Kh

Anmeld

5. februar 2009

Stumpen

Har aldrig hørt om at pædagoger kan få en... Men jeg er jo også en af dem der synes at huerne skal forblive på studenterne og at man måske skulle sætte aldersgrænsen for hvornår man må komme ind på sosudd. op

Det har jeg først den 26.juni, så jeg er næsten halvvejs... Sker vist nok i denne uge eller næste... Har ikke rigtig styr på det denne gang...

Anmeld

5. februar 2009

Stumpen

Er det ikke sent egentlig at du får den?? Mener jeg fik den hjem nogle uger før sidste eksamen, men tog så også hf på vuc, det ved jeg ikke om der gør en forskel..

Anmeld

5. februar 2009

Heidi.

PÆDAGOGEN!!

Jo vi skulle have bestilt den lidt før.. Men vi når at få dem.. De bliver sendt til skolen..

Anmeld

5. februar 2009

Stumpen

Der kan man bare se

Anmeld

5. februar 2009

Heidi.

Rigtige Brøndbyfarver

Anmeld

5. februar 2009

Stumpen

Endnu en grund til ikke at købe.... Så skulle den jo have været sort/rød

Anmeld

5. februar 2009

Heidi.

6. februar 2009

Doktor Doolittle

Hvor dejligt at se bebs Jeg er liiiiiige her men havde travl i går og var slet ikke på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.