pusletaske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.075 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

starsofheaven

Hvilken pusletaske har i? sys de er så mog dyre.. nogle der har nogle gode fif eller noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Plysbjørnen

Jeg har den der fulgte med barnevognen... Men ellers kan en almindelig rygsæk vist gøre det...

Anmeld

18. februar 2009

Diana...

Har os den der fulgte med barnevognen og hvis der ikke havet hørt en med ville jeg bare købe en alm taske for gider ikke betale så meget for at få en ekstra ligge underlag med til baby kan lægge på...

Anmeld

18. februar 2009

Cris

Jeg har faktisk brugt en mellemstor sportstaske. Det lå i bakken i barnevågen. Der kunne være ret meget i den og det var dejligt, når jeg vidste at jeg skulle nå indkøb :-) Og så har jeg haft en toilet taske der matchede, noget lignende af den her, bare en billigere model:

http://www.banditten.com/Nonsec/web-selv/banditten/legetoj/mari__toilettaske_biler.jpg

I den lille taske har jeg altid haft vådeservilleter, 4 bleer, numse creme, plastik poser til brugte bleer (når man ikke er hjemme. De var altid nogle som jeg plejer at tage ved kassen i Føtex eller frugt afdeling) og så nogle ting (skifte tøj har jeg også haft med i den lille taske, for i de første tre måneder var der godt nok mange ulykker med bleen! ) Så den der toilet taske var ALTID med. Hvis jeg ikke skulle nå så meget, så har jeg bare haft tasken i min håndtaske. I længere ture har jeg haft sportstaske med. Og der er efterhånden nogle rigtigt smarte tasker på markedet! Det er utroligt, hvor mange ting man skal have med nogle gange med de små!!!!

Anmeld

18. februar 2009

starsofheaven

Hej

Jeg var nede i køre børn helt tilfældig og fandt så den pusletaske der høre til vores barenvogn (emmaljunga mondial creme) og den koster 800 kr og det sys jeg er alt for dyrt.. nå men sendte en sms til manden da jeg vidste han var lige i nærheden og der gik ik 1 minut så stod han i butikken og betalte den, så nu har vi den og den er jeg super glad for den er meget praktisk og mange rum til alt muligt!

Anmeld

18. februar 2009

Diana...

starsofheaven skriver:

http://josephine.babyverden.dk/album/750981/img/20090212094854_3.jpg

uhh den barnevogn ville jeg os ha haft men det blev det ikke lige til.

Anmeld

18. februar 2009

Cris

Jeg har faktisk brugt en mellemstor sportstaske. Det lå i bakken i barnevågen. Der kunne være ret meget i den og det var dejligt, når jeg vidste at jeg skulle nå indkøb :-) Og så har jeg haft en toilet taske der matchede, noget lignende af den her, bare en billigere model:

http://www.banditten.com/Nonsec/web-selv/banditten/legetoj/mari__toilettaske_biler.jpg

I den lille taske har jeg altid haft vådeservilleter, 4 bleer, numse creme, plastik poser til brugte bleer (når man ikke er hjemme. De var altid nogle som jeg plejer at tage ved kassen i Føtex eller frugt afdeling) og så nogle ting (skifte tøj har jeg også haft med i den lille taske, for i de første tre måneder var der godt nok mange ulykker med bleen! ) Så den der toilet taske var ALTID med. Hvis jeg ikke skulle nå så meget, så har jeg bare haft tasken i min håndtaske. I længere ture har jeg haft sportstaske med. Og der er efterhånden nogle rigtigt smarte tasker på markedet! Det er utroligt, hvor mange ting man skal have med nogle gange med de små!!!!

Forresten, i den der toilet taske, hvor jeg har haft alle de ting, jeg har haft brug for, har jeg også haft en rejse pusle måtte, som er en af de ting, som jeg er mest glad for at jeg købte. Den bruger jeg stadig efter et år. Den kan foldes og den fylder ingenting. Derfor har jeg aldrig savnet en pusle taske :-) Den ligner den her: http://www.mothercare.com/gp/product/B001CFQX76/sr=1-9/qid=1234982162/ref=sr_1_9/277-6055422-6086611?ie=UTF8&m=A2LBKNDJ2KZUGQ&n=44540031&mcb=core

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.