Jeg har faktisk brugt en mellemstor sportstaske. Det lå i bakken i barnevågen. Der kunne være ret meget i den og det var dejligt, når jeg vidste at jeg skulle nå indkøb :-) Og så har jeg haft en toilet taske der matchede, noget lignende af den her, bare en billigere model:
http://www.banditten.com/Nonsec/web-selv/banditten/legetoj/mari__toilettaske_biler.jpgI den lille taske har jeg altid haft vådeservilleter, 4 bleer, numse creme, plastik poser til brugte bleer (når man ikke er hjemme. De var altid nogle som jeg plejer at tage ved kassen i Føtex eller frugt afdeling) og så nogle ting (skifte tøj har jeg også haft med i den lille taske, for i de første tre måneder var der godt nok mange ulykker med bleen!

) Så den der toilet taske var ALTID med. Hvis jeg ikke skulle nå så meget, så har jeg bare haft tasken i min håndtaske. I længere ture har jeg haft sportstaske med. Og der er efterhånden nogle rigtigt smarte tasker på markedet! Det er utroligt, hvor mange ting man skal have med nogle gange med de små!!!!
Anmeld