Nye idéer til aftensmaden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

>>Carina<<

Det er tid til at der skal ske noget nyt med maden. Vi snakker om at prøve noget nyt én gang om ugen men vi har ik rigtig nogen idéer til fornyelse. Kom frisk med en masse gode idéer og opskrifter :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Worldwide

Carina1984 skriver:

Det er tid til at der skal ske noget nyt med maden. Vi snakker om at prøve noget nyt én gang om ugen men vi har ik rigtig nogen idéer til fornyelse. Kom frisk med en masse gode idéer og opskrifter :-)

Ville hjælpe hvis man vidste hvad i spiser normalt

Anmeld

24. oktober 2011

>>Carina<<

Mileva skriver:

Ville hjælpe hvis man vidste hvad i spiser normalt

Har lavet en liste med de 'normale kedelige' ting Kylling med risMusakkaKyllingedellerHakkebøfKylling med pasta og flødeLassagneKartoffelmos med gryderetFarsbrødHamburgerrygBurgerPandekagerChili con carneFrikadellerKrebinetter med risMedisterMørbradPizzaNachosKoteletter i fadPitabrødPasta med kødsovsTarteletterBrændende kærlighedFlæskestegFlæskestegsburgere

Anmeld

24. oktober 2011

Worldwide

Carina1984 skriver:

Har lavet en liste med de 'normale kedelige' ting Kylling med risMusakkaKyllingedellerHakkebøfKylling med pasta og flødeLassagneKartoffelmos med gryderetFarsbrødHamburgerrygBurgerPandekagerChili con carneFrikadellerKrebinetter med risMedisterMørbradPizzaNachosKoteletter i fadPitabrødPasta med kødsovsTarteletterBrændende kærlighedFlæskestegFlæskestegsburgere

Syns da i har en meget varrieret madplan

Biksemad, hj fritter, pasta med tomatsovs og kødboller(ligner lidt kødsovs, men meget mere frisk), grønsagstærter, bagte kartofler, supper, bagte rodfrugter, bulgur, couscous, bagt kartoffelmos i klatter, wraps, hj sushi, dampet/bagt laks, kyllingeburgere, min hjerne er lige gået i stå

Men alle de alm kedelig retter i pjeler at få kan altid piftes op og smage fantastisk. Ændre et par små ting i retten. evt tilsæt mere eller tage noget fra osv

Anmeld

24. oktober 2011

henh01

i denne uge skal vi have

Laks med ris og grønt

Bagte kartofler med fyld af cremefraise, ost og kylling

skinkeculotte med bådekartofler og grønt

Rester fra dagen før

hamburryg med flødekatofler og bagte rodfrugter

hj. lavet biksemad med spejlæg

Anmeld

24. oktober 2011

LR85

Jeg lavede skipper lapskovs til aften. Nemt for børn a spise også Det tog dog laaang tid, men passede sig selv

Anmeld

25. oktober 2011

Lone Jakobsen

vores menu ser sådan ud i den her uge:

vraps med oksekød

karbonader med kartofler

stegt laks med ris og grønt

pasta carbonare

ben og bowling

risengrød

mar. kylling med hasselback kartofler

Anmeld

25. oktober 2011

Lone Jakobsen

jeg synes det er vigtigt at variere kødet, så der fx. kommer både kylling, okse og fisk hver uge. samtidig prøver jeg at indføre en dag uden kød.

Anmeld

25. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Krebinetter m. skive kartoffler (dem man kan købe) med mornay sovs på og i ovnen!  Det bedste jeg ved!

Altså.. Det er kun kartofflerne der skal i ovnen

Anmeld

25. oktober 2011

ano14316

rema1000 har virkelig mange gode opskrifter..
jeg faldt over det igår, da jeg skulle lave madplan og også savnede lidt inspiration og fandt virkelig mange til jeg gerne ville lave
http://www.rema1000.dk/Madplanen.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.