Muligvis fnat i BH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

Fines mor

Ufffffffffffffffffffffffffffff er det ikke lus, så er det noget andet..
Idag da jeg kom op i BH stod der på tavlen, musligvis et tilfælde af FNAT.
Jeg kan ikke ha det...

Isabella har lagt sig med feber, hun ligger med 39.08, så måske er turen kommet til vores hus.
Hun bliver hjemme sammen med farmand imorgen, han arb. alligevel hjemme og hvis han får for travlt tager jeg hjem.

Sikken en weekend der venter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

karina1980

eiii, kan slet ikke have alle de ting,

vi har lige fået sat skilt op med børneorm igen(og lus)

men heldigvis ikke fnat, kan slet ikke have tanken om en mide der kravler rundt på/i mig

håber det er falsk alarm

Anmeld

5. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
AD AD AD AD !!!!... Det er dog endnu værre end lus. Krydser fingre for at det ikke går fnat-amok hos jer...

Anmeld

5. februar 2009

Tina2

Føj for den lede!!!!!

En af mine kollegaer havde det kort tid inden jeg stoppede, og jeg ku slet ikke ha hende i min nærhed:-S

Bare tanken om mider overalt under huden der graver gange *brrrrr*

Fik total paranoia dagen efter jeg havde fået det at vide og følte simpelthen det kløede og kriblede overalt, så var nødt til at ringe til hende og høre HVORDAN den kløe var!

Hun sagde så at man slet ikke var i tvivl og at det jeg havde var paranoia:-) Og det var det da også, for dagen efter var der ingenting, netop fordi jeg ikke tænkte så meget over det der.....

Tror jeg ku overveje at holde Filuca hjemme hvis der var fnat i BH.... Puha, jeg kan bare overhovedet ikke klare den slags og min kollega sagde jeg for alt i verden ikke måtte google billeder:-( SÅ DET LOD JEG HELDIGVIS VÆRE MED!!!!!!!

Knus

Anmeld

6. februar 2009

Muslingen

Føj føj føj. Det er bare SÅ klamt. Yrghhhh bare i sllipper for det!
KH Fie

Anmeld

6. februar 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Det er ikke rart.. og slet ikke, fordi at det er svært at få fat i cremen mod fnat.. Den har været i restordre et stykke tid på landets apoteker.. Lige som visse typer af penicillin mm.

Så kryds fingre for at det ikke bliver givet videre.

Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.