Negative tests, men ingen menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Calwina

Hej alle.Jeg skulle have haft min menstruation d. 14 oktober, men den er stadig ikke kommet. Vi har siden august forsøgt at lave baby, så muligheden for at jeg er gravid er der. Men men men.. Jeg har taget fem teste der alle viser negativt? Jeg har kvalme, er træt og svimmel og tisser oftere end normalt, og her til morgen vågnede jeg med ømme bryster.. Kan man være gravid, trods de negative teste?Jeg er forvirret i hvert fald På forhånd tak for svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Nettemor

det kan være du er gravid men bare er sen til at teste positiv.. du kan enten kontakte din læge og bede om en test eller du kan vente et par dage og teste igen

eller evt prøve clear blue som er nem at aflæse

Anmeld

24. oktober 2011

M&N

Calwina skriver:

Hej alle.Jeg skulle have haft min menstruation d. 14 oktober, men den er stadig ikke kommet. Vi har siden august forsøgt at lave baby, så muligheden for at jeg er gravid er der. Men men men.. Jeg har taget fem teste der alle viser negativt? Jeg har kvalme, er træt og svimmel og tisser oftere end normalt, og her til morgen vågnede jeg med ømme bryster.. Kan man være gravid, trods de negative teste?Jeg er forvirret i hvert fald På forhånd tak for svar!

Du kan sagtens være gravid selvom testene viser noget andet. ( Dog ikke sket for mig ) Men du kan jo være en af dem som danner langsomt HCG  

for jer

Anmeld

24. oktober 2011

Calwina

Tak for de krydsede fingre Da jeg ventede min søn der i dag er 4 år, opdagede vi det først da jeg var 8 uger henne så jeg ved faktisk ikke om jeg også dengang ville have testet negativt det første stykke tid. Jeg ringede til min læge i morges, men hun havde ikke tid før i morgen så jeg håber jeg kan komme derned og få taget en blodprøve i løbet af ugen. Jeg er jo en smule utålmodig

Anmeld

25. oktober 2011

Calwina

Nå, min læge vil ikke tage en blodprøve. Jeg skal vente og se tiden an - det er lettere sagt end gjort synes jeg

Anmeld

25. oktober 2011

Muttitil1+1

Calwina skriver:

Nå, min læge vil ikke tage en blodprøve. Jeg skal vente og se tiden an - det er lettere sagt end gjort synes jeg

Ja, ventetiden er ikke sjov... jeg kunne først teste positiv 14 dage over tid, og det var med clear blue , så der er håb endnu

Anmeld

29. oktober 2011

Calwina

Jeg vil lige komme med en dejlig opdatering!

Jeg har nu testet positiv og snakket med lægen, og er alledere i 6. uge! Så tak for jeres krydsede fingre, det må have hjulpet

Anmeld

29. oktober 2011

-Sigrid-

Calwina skriver:

Jeg har nu testet positiv og snakket med lægen, og er alledere i 6. uge! Så tak for jeres krydsede fingre, det må have hjulpet

Jaii, tillykke! 

Anmeld

29. oktober 2011

maria87

Calwina skriver:

stort tillykkke... er glad på dine vegne, jeg glæder mig os til jeg kan få sådan en overraskelse 

Anmeld

29. oktober 2011

babymus77

Ejj hvor dejligt;-)) Stort tillykke;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.