kønsscanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

sandramor

heeeej piger

jeg har lige haft talt med en RIGTIG sød dame nede på klinikken i flensborg praxis dr callsen..... og fortalte jeg meget gerne ville til en kønsscanning når de havde tid

og halllloooo det havde de så lige i dag kl 12.30

uuuhhh er godt nok spændt..... og lidt nervøs faktisk hihi.....

men mest af alt blir det bare dejligt at se h*n igen og se hvor meget h*n er vokset siden NF for 3 uger siden....

og så må vi se om min fornemmelse holder stik..... jeg holder selv på at der ligger en dreng og gemmer sig derinde......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Mor Christa

Ej, hvor er det spænende glæder mig rigtig meget til update.. Det er så fantastisk at se dem på scanningen !!!!

Anmeld

24. oktober 2011

sandramor

ja det er bare super fantastisk dejligt...... det blir jeg aldrig træt af.......
og ved godt det måske er lidt åndsvagt men går stadig er og er lidt små nervøs over at den måske ikke har det godt........ selvom jeg kan høre i min doppler at hjertet banker løs derinde
men ja det er svært helt at slippe den angst...... måske også fordi jeg endnu ikke mærker så meget til h*n......

men jaaaa jeg er rigtig spændt.... og skal nok komme med en update så snart jeg er hjemme igen

Anmeld

24. oktober 2011

Vivian87

sandramor skriver:

ja det er bare super fantastisk dejligt...... det blir jeg aldrig træt af.......
og ved godt det måske er lidt åndsvagt men går stadig er og er lidt små nervøs over at den måske ikke har det godt........ selvom jeg kan høre i min doppler at hjertet banker løs derinde
men ja det er svært helt at slippe den angst...... måske også fordi jeg endnu ikke mærker så meget til h*n......

men jaaaa jeg er rigtig spændt.... og skal nok komme med en update så snart jeg er hjemme igen

Ihh hvor spændende den angst havde jeg også! Helt frem til jeg begyndte at mærke hende hver dag faktisk, så tror det er meget normalt! glæder mig til en Update

Anmeld

24. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

sandramor skriver:

heeeej piger

jeg har lige haft talt med en RIGTIG sød dame nede på klinikken i flensborg praxis dr callsen..... og fortalte jeg meget gerne ville til en kønsscanning når de havde tid

og halllloooo det havde de så lige i dag kl 12.30

uuuhhh er godt nok spændt..... og lidt nervøs faktisk hihi.....

men mest af alt blir det bare dejligt at se h*n igen og se hvor meget h*n er vokset siden NF for 3 uger siden....

og så må vi se om min fornemmelse holder stik..... jeg holder selv på at der ligger en dreng og gemmer sig derinde......

SPÆNDENDE!!  Lykke til. Det er Så vildt så meget der sker på få uger. 

Anmeld

24. oktober 2011

sandramor

nå det var da rart at høre det ikke kun er mig der stadig går med den angst trods alt bare har set så fint ud hele vejen igennem

men ja tror også først det aftager lidt når jeg mærker h*n hver dag..... selvom jeg sys der er en evighed til.. havde håbet jeg havde mærket h*n nu hvor jeg er i uge 15+4 men nej nej den lader vente på sig...

uuhh 20 min så skal jeg op og tanke bilen og så afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.