bog-anbefalinger ønskes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.949 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. februar 2009

Stumpen

Nu er jeg jo færdig med uddannelsen, så nu kan jeg igen læse skønlitteratur i ro og mag...

Så kom med titlerne på de bøger I har læst, som I fandt gode.. Genren er lige meget, jeg læser mere eller mindre alt...
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Hertzum77

Jeg har lige slugt Ken follets bøger, jordens søjler og uendelige verden. Det er nogle ordenlige basser, men hold da op hvor er de bare fantastiske

Camilla

Anmeld

5. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er lige blevet færdig med "Libri di Luca" af Mikkel Birkegaard i dag. En rigtig god krimi Købte den i lørdags for 49.95 i Netto

Anmeld

5. februar 2009

SaNiNa

Læse for nogle år siden bogen "sofies verden" den er bare så god... ellers så læser jeg harry potter lige pt (eller lige nu kan jeg slet ikke holde ud at læse)

Anmeld

5. februar 2009

Stumpen

Hertzum77 skriver:

Jeg har lige slugt Ken follets bøger, jordens søjler og uendelige verden. Det er nogle ordenlige basser, men hold da op hvor er de bare fantastiske

Camilla

Dem har jeg også læst, de er bare SÅ UBESKRIVELIG gode!!!

Anmeld

5. februar 2009

BinaMor

min absolut yndlings bog er : den hellige sten.

af barbara wood.....

Anmeld

5. februar 2009

Assi

Den lukkede bog af Jette A Kaarsbøl og Under en strålende sol af Khaled Hossein .... fantastiske bøger

Anmeld

5. februar 2009

Assi

Hertzum77 skriver:

Camilla

Ja jeg har læst jordens søjler og den er skøn... har desværre ikke fået læst uendelige verden endnu! - men den er på listen

Anmeld

5. februar 2009

A.

her kommer liste:
  1. "Once i was a princess"
  2. Omskåret
  3. Slave
  4. burnet alive
  5. den hvide masai del 1 og del 2
  6. ørkenblomst del 1 og 2

Anmeld

5. februar 2009

Diana...

Sanne skriver:

Læse for nogle år siden bogen "sofies verden" den er bare så god... ellers så læser jeg harry potter lige pt (eller lige nu kan jeg slet ikke holde ud at læse)

Ja selvfølgelig Harry Potter det bedste man kan læse.

Men
Engle Og Dæmoner
Da Vinci Mysteriet

Begge med Dan Brown

Os rigtig gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.