Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har ikke ammet i 2 dage nu da ammebrikkerne har sat min mælkeproduktion helt ud af kurs og kunne slet ikke mætte ham, så nu er han flaskebarn = Roligere, mere tilfreds søn og mere søvn om natten Den bedste beslutning ever!!
Men føler mig stadig lidt ked over at skulle give op men ved at det er det bedste for både ham og jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Syntes virkelig det er fedt når i kan tage den beslutning, for mig ville det være et kæmpe nedelag.
Så håber vi forsætter den gode stime vi er kommet ind i
Og tager altså lige hatten af for dig igen... man skal ikke amme for en hver pris
Jeg er os i gang med at kører Wiliiam over på flaske, pga. flere omgange brystbetændelse.
Synes det er lidt svært, at få ham til at tage ordentligt fat i sutten, men jeg prøver lidt forskelligt!
Hvad sutteflaske mærke bruger du??
***S*** skriver: Jeg er os i gang med at kører Wiliiam over på flaske, pga. flere omgange brystbetændelse. Synes det er lidt svært, at få ham til at tage ordentligt fat i sutten, men jeg prøver lidt forskelligt! Hvad sutteflaske mærke bruger du??
Vi startede også med flasken som supp. til mm fordi han blev urolig osv. men tror han har taget så godt imod flasken fordi jeg har brugt ammebrikker
Jeg bruger Avent og Mam
Godt det hjalp, selvom det ikke er den sjoveste beslutning
Jemion skriver: Vi startede også med flasken som supp. til mm fordi han blev urolig osv. men tror han har taget så godt imod flasken fordi jeg har brugt ammebrikker Jeg bruger Avent og Mam
Okay, indtil vidre det os avent og mam der duer herhjemme!
Han skal bare lige lære det og vende sig til det, jeg tager først pillerne mod amme stop når han er helt klar til flaskerne!
Godt det hjalp dig til at få en glad og tilfreds dreng!
Hvor er det godt at høre du endelig har fundet dig den rigtige beslutning - det lyder virkelig som om det var en god idé! Og det er jo ikke noget nederlag - det har jeg erkendt, jeg holder ved lidt endnu, men det er ikke fryd og gammen at amme med de brikker der hele tiden! ..
Jemion skriver: Har ikke ammet i 2 dage nu da ammebrikkerne har sat min mælkeproduktion helt ud af kurs og kunne slet ikke mætte ham, så nu er han flaskebarn = Roligere, mere tilfreds søn og mere søvn om natten Den bedste beslutning ever!! Men føler mig stadig lidt ked over at skulle give op men ved at det er det bedste for både ham og jeg
Hvor er det dejligt at høre!
Du skal ikke se det som et nederlag - slet ikke med det gode resultat
Hvis man kan mærke på ham at han er gladere, så er det jo det HELT rigtige! Det er sådan jeg tænker på det!
Happiness skriver: Hvis man kan mærke på ham at han er gladere, så er det jo det HELT rigtige! Det er sådan jeg tænker på det!
Helt enig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128