Nf i dag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Kruse90

viben skriver:

Håber at de er søde og at du får en fantastisk oplevelse.. Og så må du endelig vise os resultatet

Det skal jeg nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Camillee

Hvis nogen er interessede, så gik det så godt  Blev sat lidt tilbage, så min termin nu lyder 28/04-12 og vi fik et fint højt tal på 1:8769...

Nu skal jeg baaare lige sluge at vi denne gang rent faktisk skal være forældre.. Man skulle tro at det var rent lykke efter 2 års kamp og 2 ufrivillige aborter, men kan mærke at jeg liiige skal vænne mig helt til tanken...

Forsøger at ligge et billede ind

Fantastsik med en god scanning og smuk lille baby (:
det skal nok komme, men kan godt forstå jer

Anmeld

25. oktober 2011

baby84

viben skriver:

Så kom dagen endelig... Havde godt nok ikke regnet med at jeg ville være så nervøs - det er jo kun 3 uger siden vi så en perfekt lille baby... Men nervøs er jeg, så kryds fingre for at der stadig er liv..

Tillkykke med scanningen... det er for vildt og hvor er h-n fin

Anmeld

25. oktober 2011

NNL

Ihh tillykke med den fine scanning og den dejlige bebs der ligger derinde  Det skal nok nå at gå op for jer - der er jo stadig lidt leveringstid

Glæder mig også bare til det bliver min tur, og jeg kan SAGTENS forstå du var nervøs, det er jeg også, selvom jeg kun har været gennem det halve af det du har; altså næsten et års forsøg og en spontan abort... Kan bare ikke slippe tanken om hvad pokker vi skal gøre hvis der ikke er liv. Vi har slet ikke været til nogen scanninger endnu. Uha, torsdag morgen, kom an

Anmeld

25. oktober 2011

viben

NNL skriver:

Ihh tillykke med den fine scanning og den dejlige bebs der ligger derinde  Det skal nok nå at gå op for jer - der er jo stadig lidt leveringstid

Glæder mig også bare til det bliver min tur, og jeg kan SAGTENS forstå du var nervøs, det er jeg også, selvom jeg kun har været gennem det halve af det du har; altså næsten et års forsøg og en spontan abort... Kan bare ikke slippe tanken om hvad pokker vi skal gøre hvis der ikke er liv. Vi har slet ikke været til nogen scanninger endnu. Uha, torsdag morgen, kom an

Uha kan godt forstå at du er nervøs, men er sikker på at den fine mave rummer en perfekt lille bebs  Krydser fingre torsdag og håber at i får en lige så fantastisk oplevelse som os

Anmeld

25. oktober 2011

viben

Camillee skriver:

Fantastsik med en god scanning og smuk lille baby (:
det skal nok komme, men kan godt forstå jer

Tak

Jeg tror du har ret, synes allerede at jeg glæder mig mere i dag

Anmeld

25. oktober 2011

NNL

viben skriver:

Uha kan godt forstå at du er nervøs, men er sikker på at den fine mave rummer en perfekt lille bebs  Krydser fingre torsdag og håber at i får en lige så fantastisk oplevelse som os

Årh tusind tak, hvor er du sød

Anmeld

25. oktober 2011

viben

baby84 skriver:

Tillkykke med scanningen... det er for vildt og hvor er h-n fin

Tak, jeg er helt enig

Og held og lykke med din egen her om snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.