Søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. marts 2008

Doktor Doolittle

Hej piger
Får I ændret søvnmønster, når I har depression? Jeg er bare nysgerrig, bliver nemlig selv trættere end et alderdomshjem, når jeg falder ned i det sorte hul.
Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

Jan9e D

Hej Tina.
Ja, det kan jeg bestemt godt genkende. Jeg kan sove 110km i timen når jeg først lægger mig, og ikke 10 vilde heste kan få mig ud af sengen igen, når jeg kommer ned i de der huller. Elsker min seng og vil bare gemme mig for virkeligheden, bure mig inde i min egen lille osteklokke, og så kikke lidt på verden når jeg orker det, men vil egentligt bare helst passe mig selv.
Knus Jannie

Anmeld

4. marts 2008

Villa

Yeps, og ganske logisk :D

Det er ski utroligt hvad hjernen kan gøre med en, men også helt utroligt hvad man selv kan gøre ved det.

Jeg synes det der med at se sig i spejlet hver dag og sige: Hvor er du bare smuk og dejlig. Det var da bare for langt ude. Men ligeså snart man kan mærke at ens energi og overskud begynder at dale. At man begynder at føle sig stresset osv. Så allerede der skal man gå i kamp mod sig selv. Det er faktisk helt uhyggeligt så meget man kan få vendt til noget positivt. Og fantastik utroligt hvordan man kan få boostet sig selv op med lykke, i løbet af no time :)

Der findes altid noget som virker, det gælder bare om at prøve sig frem. Og så også gøre det ;)

Jeg har en veninde som fortæller når hun er på vippen, i form af intet til mig i dag som kan vendes til noget negativt. Og så er det bare at fylde på med smil og positive oplevelser. Det er faktisk lækkert når man selv kan mærke at man ikke gider mere lort lige nu, og så bare kunne sige fra og lukke af for det.

Øvelse øvelse øvelse *S*

You Rock Girl :D

Anmeld

6. marts 2008

Hejren

Jeps, i den grad :'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.