Er det normalt ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg er 8 uger og der kommer lidt blod når jeg har været ude om tisse Jeg er 2 gang gravid men kan ikke huske det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er 8 uger og der kommer lidt blod når jeg har været ude om tisse Jeg er 2 gang gravid men kan ikke huske det

Er der slet ikke nogle der kan hjælpe

Anmeld

24. oktober 2011

Nielsen1991

jeg ved ikke helt præcist, men så længe du ikke har ondt så er der vidst ingen fare ? men hvis du er i tvivl så kontakt lægen det havde jeg gjort, i hvertfald for at få at vide hvordan du skal forholde dig.. og tillykke med graviditeten

Anmeld

24. oktober 2011

Kofoed.

Det kommer an på, hvor meget du bløder. Så længe der kun kommer lidt på papiret eller en dråbe i trusserne/bindet, så kan du tage den med ro, men bløder du halv meget så kontakt læge og får du smerter, så kontakt læge eller lægevagten.

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nielsen1991 skriver:

jeg ved ikke helt præcist, men så længe du ikke har ondt så er der vidst ingen fare ? men hvis du er i tvivl så kontakt lægen det havde jeg gjort, i hvertfald for at få at vide hvordan du skal forholde dig.. og tillykke med graviditeten

Tak for svar og tak for tillykket

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Det kommer an på, hvor meget du bløder. Så længe der kun kommer lidt på papiret eller en dråbe i trusserne/bindet, så kan du tage den med ro, men bløder du halv meget så kontakt læge og får du smerter, så kontakt læge eller lægevagten.

Tak jeg ville heller ikke kalde det blod men mere brunt udf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.