Nervøs før psykolog....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hvorfor er jeg det?? Er sygemeldt med Stress og har efter Laaaang tids overvejelse taget imod tilbud om at komme til psykolog...
Men jeg er vildt nervøs.. Som om der er kommet noget angst ind over også...

Piga... Ved ikke hvad jeg ville... Bare ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

lulini

Kan kun sige at jeg godt kender det - og det er slet ikke så slemt som man går og forestiller sig, tro mig - når du går derfra vil du være enormt lettet. Du vil nok ikke rigtig føle nogen forandring de første par gange udover at det er utrolig dejligt at have en at snakke med tingene om

og så vil jeg lige sende dig et

Anmeld

24. oktober 2011

iris-mor

Lyder som en god ide med en psykolog.

Jeg er selv sygemeldt med stress, og efter lidt tid meldte angsten sig og angsten for at være sammen med mennesker. Sikken en omgang, men det hjælper virkelig med psykologtimerne.

Så rigtig meget pøj pøj, - og jeg kan godt forstå du er nervøs for samtalen, det er ganske naturligt, nu skal du tale om følelser med en totalt fremmed. Men det kan også være en lettelse, for så skal du ikke tænke på om du sårer nogle eller om det er rigtig og forkert. En person der er til kun for dig

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

iris-mor skriver:

Lyder som en god ide med en psykolog.

Jeg er selv sygemeldt med stress, og efter lidt tid meldte angsten sig og angsten for at være sammen med mennesker. Sikken en omgang, men det hjælper virkelig med psykologtimerne.

Så rigtig meget pøj pøj, - og jeg kan godt forstå du er nervøs for samtalen, det er ganske naturligt, nu skal du tale om følelser med en totalt fremmed. Men det kan også være en lettelse, for så skal du ikke tænke på om du sårer nogle eller om det er rigtig og forkert. En person der er til kun for dig

Puha.. ja det kunne være rart med en der bare lyttede.. men uh hvor jeg frygter det...

men det er måske også en "fejl" jeg har.. angst...

Men nu må vi se hvad jeg syntes om det hele...

Anmeld

24. oktober 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Hvorfor er jeg det?? Er sygemeldt med Stress og har efter Laaaang tids overvejelse taget imod tilbud om at komme til psykolog...
Men jeg er vildt nervøs.. Som om der er kommet noget angst ind over også...

Piga... Ved ikke hvad jeg ville... Bare ud med det...

Det er helt naturligt, specielt når du lider af angst! Men det er bare rigtig godt at få talt med nogen! Og hvis ikke du klinger med psykologen, kan du skifte til en anden. Det er meget vigtigt at kemien er der, at du føler det er en du har tillid til at du kan fortælle alting uden at blivve dømt.

Og så husk, at de har altid hørt langt værre ting, at hvad du kunne fortælle!

Held og lykke - det er starten på et bedre liv

Anmeld

24. oktober 2011

ekzunz

Angsten og stressen hører sammen. Det fik jeg ihvertfald at vide. At det er normalt at man begynder at blive angst for forskellige ting når man er stresset. Jeg er jo også bange for de mest latterlige ting, og jeg kan ikke bruge min sunde fornuft og overvinde angsten den vej - men det må man acceptere, og efterhånden som man får det bedre forsvinder angsten også.

Jeg håber du får gavn af psykologen - jeg synes det var fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.