*hik*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Wimmie

Ja, jeg er i dag 32+0 og har en baby i maven der hikker rigtig ofte efterhånden 

Her den sidste uges tid er det nok ca. 3 gange om dagen, og jeg er ikke længere i tvivl om at det er dét - især ikke efter i morges hvor det både kunne mærkes og ses - maven hoppede i små rytmiske ryg, og min mand kunne også tydeligt se det og synes det var mega sjovt 

Andre med meget hikkende børn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

132319

Wimmie skriver:

Her den sidste uges tid er det nok ca. 3 gange om dagen, og jeg er ikke længere i tvivl om at det er dét - især ikke efter i morges hvor det både kunne mærkes og ses - maven hoppede i små rytmiske ryg, og min mand kunne også tydeligt se det og synes det var mega sjovt 

Hehe det kan jeg godt huske, det er sådan en spøjs følelse

Hjalte sparkede nærmest aldrig (dovne ræd) men han hikkede dagligt, flere gange om dagen så jeg var ikke i tvivl om at der var liv i ham

Anmeld

24. oktober 2011

Nessie

Det er så sjovt når de hikker

Daniel hikkede ca. 6 gange om dagen, nogen gange lidt mere

Det var meget rart de dage han var lidt stille, så var jeg da sikker på at der stadig var liv i ham

Anmeld

25. oktober 2011

Wimmie

Nessie skriver:

Det er så sjovt når de hikker

Daniel hikkede ca. 6 gange om dagen, nogen gange lidt mere

Det var meget rart de dage han var lidt stille, så var jeg da sikker på at der stadig var liv i ham

Ja, det er egl. lidt hyggeligt - især når hele maven hopper 

Her er lillepigen bestemt ikke stille særlig længe ad gangen derinde, men det er ofte lige når jeg vågner eller sent om aftenen at hun hikker løs 

Anmeld

25. oktober 2011

Mette M

Simon hiked også mange gange under graviditeten. En underlig men dejlig følelse.

Anmeld

25. oktober 2011

_-Kathrine-_

Nååårhhh.. Det er så hyggeligt... Ej, hvor jeg savner min gravide mave.. Villads hikkede nogengange 5-6 gange om dagen, også efter han kom ud...det gør de åbenbart meget i starten, når de har gjort det i maven ifølge mn SP :-)

Anmeld

25. oktober 2011

Wimmie

Mette M skriver:

Simon hiked også mange gange under graviditeten. En underlig men dejlig følelse.

Ja, det er en lidt spøjs følelse...som en lille nerve der sidder og hopper 

Anmeld

25. oktober 2011

Wimmie

_-Kathrine-_ skriver:

Nååårhhh.. Det er så hyggeligt... Ej, hvor jeg savner min gravide mave.. Villads hikkede nogengange 5-6 gange om dagen, også efter han kom ud...det gør de åbenbart meget i starten, når de har gjort det i maven ifølge mn SP :-)

Hehe, det kan da godt være at jeg får et lille hikke-barn - træls for hende 

Anmeld

25. oktober 2011

lycly

Wimmie skriver:

Åh det er så hyggeligt ! Min datter hikkede også meget inde i maven (og gør det i øvrigt stadig!), gerne flere gange om dagen. Hele maven hoppede også bare i små rytmiske bevægelser

Anmeld

25. oktober 2011

Wimmie

LunaLykke skriver:

Åh det er så hyggeligt ! Min datter hikkede også meget inde i maven (og gør det i øvrigt stadig!), gerne flere gange om dagen. Hele maven hoppede også bare i små rytmiske bevægelser

Min mand synes også det var vildt fascinerende at se på hvordan maven gav små ryk med korte intervaller - de hikker sørme hurtigt sådan nogle babyer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.