Jeg er utrolig ked af det. 
Jeg har gennem længere levet i fornægtelse tror jeg .. Jeg har på 1-2 måneder taget 7kilo på! Og det hele sidder på min mave. Jeg kunne snildt ligne en som var gravid i 6. måned.
Jeg er en høj og forholdvis slank kvinde, og har altid været det. Jeg fødte for 17 måneder siden min dejlige guldklump. Før fødsel var min højde og vægt 180cm/69.5 kg
Tog tyve kilo på under graviditeten, noget man dårligt kunne se. Efter fødslen faldt kiloene støt af grundet amning/gode gåture med vognen. Har siden 2 måneder efter fødslen vejet 73-72 kilo, velvidende om jeg ikke var nede på min startvægt før fødslen, men det har slet ikke generet mig.
Den sidste lange stykke tid har jeg gået og bildt mig selv ind at jeg har været utrolig oppustet. Brugt det som undskyldning over for andre (og inderst inde også mig selv) at det var dén tid på måneden, og ja puha hvor jeg var oppustet. Min mor har sågår spurgt noget a'la 'er-du-gravid-igen', samt jeg slet ikke kan have noget stramt tøj på, fordi det udelukkende sidder på maven. En rigtig badering.
Min vægt lige nu er 80 kilo!
Jeg har aldrig vejet så meget, og jeg er helt deprimeret over det. Jeg føler mig magtesløs, og at det bare er en ond cirkel. Jeg græder over det om aftenen når jeg ligger i min seng, og jeg føler mig deprimeret over det. For kan slet ikke overskue hvordan jeg skal kunne ændre det, det hele ser bare sort ud. Jeg føler bare at det kun ned af for mig, og op ad for vægten.
Jeg måtte ud med det, og ved godt andre har meget større problemer end det her. Men .. Puha 
Anmeld