Jeg har født min dejlige datter ! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Frøken J.

fik aldrig skrevet i din tråd, men forsinket tillykke søde!! hun er bare så fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Muhmi

BigBabyWish skriver:

Fredag morgen d. 21. oktober 2011 kom vores dejlige lille datter til verdenen kl. 06.38

Fødslen var lang og hård men uden tvivl den største oplevelse jeg nogensinde har oplevet i mit liv, er fuldkommen overvældet og dybt forelsket i dette lille vidunder som er kommet til verdenen og som er min elskede lille pige.

Hun vejede 3015 g og var 51 cm lang ved fødslen.

Tillykke med din lille prinsesse!!

Anmeld

26. oktober 2011

Aagaard

BigBabyWish skriver:

Fredag morgen d. 21. oktober 2011 kom vores dejlige lille datter til verdenen kl. 06.38

Fødslen var lang og hård men uden tvivl den største oplevelse jeg nogensinde har oplevet i mit liv, er fuldkommen overvældet og dybt forelsket i dette lille vidunder som er kommet til verdenen og som er min elskede lille pige.

Ej hvor er hun altså bare dejlig! Hvor er det et dejligt billede, dit profil billede!

Anmeld

26. oktober 2011

Filippa & Liva

Tusind tak piger ...

Anmeld

26. oktober 2011

FieMus

BigBabyWish skriver:

kæmps stort tillykke med hende ! 

Anmeld

26. oktober 2011

Zeus

BigBabyWish skriver:

Ej tillykke!

Anmeld

4. november 2011

Heidi lisborg

Stort tillykke med hende søde.. :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.