Hej alle
Jeg skriver denne tråd i håb om at der er andre, der har det som mig - jeg er bange for at tage for meget på under min graviditet!
Jeg var overvægtig i forvejen, da jeg blev gravid, selv om jeg på det tidspunkt havde tabt 25 kg. Nu hvor jeg er i 25. uge med mine drenge, har jeg desværre allerede taget 15 kg på - hvilket måske er normalt med tvillinger, men det er simpelthen uoverskueligt for mig.
Jeg led meget af kvalme i første trimester og kunne derfor ikke spise ret meget andet end brød. Det har virkelig sat sine spor, og hvor er det en svær vane at komme af med! Derudover har jeg også en meget veludviklet sød tand, så jeg er i store problemer - føler mig sgu næsten som en narkoman, når jeg kan vågne om natten og være fuldstændig syg efter chokolade.
Jeg er blevet undersøgt for svangerskabssukkersyge for noget tid siden, heldigvis med et godt resultat - men jeg vil jo gerne blive ved med at undgå det, så hvordan skal jeg spise for at undgå at vægten stiger mere? Jeg vil rigtig gerne have fingrene i den diabeteskostplan, som man får udleveret af en diætist, hvis man får konstateret svangerskabssukkersyge, så er der evt. nogen, der ligger inde med den??
Please hjælp - alle gode råd modtages! Jeg ved godt at man ikke må tabe sig under graviditet, men jeg vil bare så nødigt tage mere på nu, hvor jeg snart runder et trecifret tal 
Linda
Anmeld